جمعه, 10 فروردین ماه 1403

کد خبر: 663

تاریخ خبر: 1398/11/05

شرایط درج تبلیغات انتخاباتی: تبلیغ روی وسایل حمل و نقل عمومی ممنوع است

فرماندار ارومیه از اختصاص ۱۲ هزار متر مربع فضا برای تبلیغات کاندیدا‌ها در سطح شهر خبر داد.

به گزارش تبلیغات نیوز، ملامحمدزاده فرماندار ارومیه در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات گفت: ستاد انتخابات با همه کمیته‌های زیر مجموعه برای برگزاری انتخابات سالم، قانونی و با مشارکت و حضور حداکثری مردم تلاش خواهد کرد.

فرماندار ارومیه با اشاره به بد اخلاقی‌های انتخاباتی گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز در تخریب و حاشیه سازی باید مد نظر همه باشد.

ملامحمدزاده با اشاره به تبلیغات کاندیدا‌ها در ایام تبلیغات گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی ۱۲ هزار مترمربع فضا در سطح شهر ارومیه برای تبلیغات در نظر گرفته شده است که باید کاندیدا‌ها و کانون‌های تبلیغاتی در چارچوب قانون در محل‌های تعیین شده تبلیغات کنند.

فرماندار ارومیه گفت: طبق قانون، تبلیغات توسط اتوبوس ها، مینی بوس‌ها و تاکسی‌ها ممنوع بود و در صورت مشاهده به شدت برخورد خواهد شد.

وی گفت: طبق قانون ستاد انتخابات، تمامی آثار تبلیغاتی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به صورت پوستر و بنر باید در اندازه ۵۰*۷۰ سانتی متر و اندازه عکس کاندیدا‌ها در اندازه ۱۰*۱۵ سانتی متر باید باشد و همه‌ی کاندیدا‌ها و کانون‌های تبلیغاتی موظف به اجرای قانون هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات کاربران