پنجشنبه, 09 فروردین ماه 1403

کد خبر: 280

تاریخ خبر: 1398/05/19

استارتاپ های تبلیغات در ایران را بشناسیم

با رشد فزاینده استارتاپ های ایرانی در سال های اخیر، یکی از جذاب ترین، جالب ترین و موثرترین آنها در بین انواع دسته بندی های موجود، استارتاپ های حوزه تبلیغات هستند؛ استارتاپ هایی که برای دیده شدن و ترویج انواع کالاها، محصولات، خدمات و البته هر فعالیت استارتاپی دیگر و ترویج آنها خصوصا از طریق فناوری های نوین ارتباطات و اطلاعات تلاش می کنند و البته خودشان نیز نیازمند دیده شدن هستند.

 

به گزارش تبلیغات نیوز، یکی از استارتاپ های نوآورانه، استارتاپ های ایرانی حوزه تبلیغات تجاری و بازرگانی هستند که خصوصا در سال های اخیر با رشد شرکت های مبتنی بر وب و نیز گسترش رسانه های مجازی و پایگاه های اطلاع رسانی و خبری - تحلیلی، پا به عرصه ظهور گذاشته اند و علیرغم عمر کوتاه خود، موفقیت قابل ملاحظه ای کسب کرده اند. 

در این گزارش، مهم ترین استارتاپ های حوزه تبلیغات در ایران، شامل بیش از 20 استارتاپ، بر اساس اطلاعات ارائه شده در وب سایت اکوموتیو که به طور تخصصی به مقوله استارتاپ ها، دسته بندی آنها و اخبار مرتبط با آن می پردازد، ارائه شده است.

لازم به ذکر است با توجه به رشد فزاینده استارتاپ ها در حوزه های مختلف از جمله تبلیغات، فهرست موجود لزوما بیانگر تمامی استارتاپ های این حوزه نیست اما استارتاپ های معرفی شده، از جمله استارتاپ های فعال و معتبر به شمار می روند و خدمات آنها به موسسات، رسانه ها و سازمان های مختلف قابل توجه است.

(توضیح: برای مشاهده جداول در ابعاد بزرگ تر، بر روی تصاویر زیر، کلیک راست کرده و روی گزینه open image in new tab کلیک نمایید.)

 

 

 

 

 

نظرات کاربران