پنجشنبه, 09 فروردین ماه 1403

کد خبر: 545

تاریخ خبر: 1398/10/05

تبلیغ محصولات خوزستانی در تلویزیون و فضای مجازی عراق برای نخستین بار

مسئول سازمان بسیج اصناف استان خوزستان گفت: برای نخستین بار زمینه‌ای فراهم شد تا کالاهای تولیدی استان در تلویزیون و فضای مجازی کشور عراق تبلیغ شود و با این ایده می‌توان تجار عراقی را جذب کرد.

به گزارش تبلیغات نیوز، دلاور عسکری در همایش حمایت از تولید ملی که با حضور جمعی از بازاریان و فعالین اقتصادی خوزستان بابیان این‌که مسائل مربوط به خوزستان با دیگر استان‌ها متفاوت است اظهار داشت: همچنین در مرکز استان با شهرستان‌ها شاهد وضعیت متفاوت‌تری هستیم.

وی با اشاره به ایجاد بنگاه‌های تولیدی کوچک عنوان کرد: در دنیا یکی از گزینه‌هایی که اشتغال ایجاد می‌کند بانگاه‌های تولیدی کوچک و زودبازده است که متأسفانه در حال حاضر خیلی از این بانگاه ها به دلیل تلاطم بازار و اوضاع ارزی کشور بسته‌شده‌اند.

مسئول بسیج اصناف خوزستان تصریح کرد: بر اساس آمار در بخش اصناف مختلف 6 هزار و 500 واحد  در سطح کشور وجود دارد و در مقابل یک میلیون و 600 هزار واحد توزیع وجود دارد ، این آمار نشان می‌دهد که در بخش تولید کم‌کار شده و سیاست ما بر اساس تولید نبوده است.

سرهنگ عسکری بابیان این‌که باید ظرفیت‌های استان شناسایی و تبلیغ شود گفت: برای اولین بار زمینه‌ای فراهم شد تا کالاهای تولیدی استان در تلویزیون و فضای مجازی کشور عراق تبلیغ شود و با این ایده می‌توان تجار عراقی را جذب کرد.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی درزمینهٔ خرید کالای ایرانی عنوان کرد: باید به‌گونه‌ای عمل شود که مردم با نگاه مثبتی به کیفیت کالای ایرانی نگاه کنند.

 

منبع: تسنیم

نظرات کاربران