جمعه, 10 فروردین ماه 1403

کد خبر: 219

تاریخ خبر: 1398/05/12

داوطلبان کنکور فریب تبلیغات واهی موسسات و شبکه های مجازی را نخورند

سازمان سنجش آموزش کشور با صدوراطلاعیه ای اعلام کرد که داوطلبان کنکور سراسری به هیچ عنوان تحت تاثیر شبکه های مجازی که در پی فریب آنان هستند، قرار نگیرند.

به گزارش تبلیغات نیوز، بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، با نزدیک شدن به زمان اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری و انجام انتخاب رشته مشاهده می شود برخی افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار با انجام تبلیغات واهی و با سوءاستفاده از نام و عنوان مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین با جعل آرم سازمان از طریق شبکه های مجازی، رسانه های شنیداری، دیداری و رسانه های مکتوب اقدام به جلب اعتماد و فریب داوطلبان و خانواده های آنها می کنند.

سازمان سنجش ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی به داوطلبان و خانواده های آنها تاکید کرد که ادعای این افراد و مؤسسه هایی که چنین ادعایی را مطرح کرده یا می کنند، کذب محض است و هیچ یک از مسئولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، با هیچ مؤسسه ای همکاری ندارند و افراد نام برده شده در تبلیغات مؤسسه های یاد شده، فاقد ارتباط و همکاری با این سازمان بوده و طرح موضوعات این چنینی به منظور سوء استفاده از داوطلبان گرامی است. 

این اطلاعیه می افزاید: حفاظت آزمون سازمان سنجش آموزش کشور پیگیری های حقوقی لازم برای برخورد با مؤسسه ها و افراد متخلف را انجام خواهد داد.

سازمان سنجش آموزش کشور از همه داوطلبان و شهروندان درخواست کرد در صورت مواجهه با تخلف های ذکر شده، موارد را به سازمان سنجش آموزش کشور از طریق شماره تلفن های ۳۶۱۸۲۱۵۲-۰۲۶ و ۳۶۱۸۲۱۵۱-۰۲۶ و آدرس الکترونیکی hefazatazmon@sanjesh.org یا نشانی اینترنتی  http://q.sanjesh.org/۵۳۴۷۹ به ستاد خبری اداره کل حراست سازمان سنجش آموزش کشور گزارش دهند.

کنکور سراسری ۹۸ روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه با رقابت بیش از یک میلیون داوطلب برگزار شد. کارنامه اولیه کنکور سراسری در دهه دوم مرداد ماه ۹۸ منتشر می‌شود و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند با در نظر گرفتن ظرفیت دانشگاه‌ها در مهلت اعلام شده در دهه دوم مرداد می‌توانند ۱۰۰ کدرشته را انتخاب کنند. نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۹۸  شهریور ماه منتشر می‌شود.

نظرات کاربران