شنبه, 01 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 333

تاریخ خبر: 1398/05/29

رقابت کمپین های "مطمئن" بیمه ای: سرمد یا سامان؟!

بعد از اجرای کمپین تبلیغاتی بیمه سرمد با شعار «تکیه‌گاه مطمئن» در شهرهای مختلف کشور و رونمایی از عصای خودایستا به عنوان نماد این شرکت بیمه‌ای، حالا بیمه سامان تبلیغات محیطی سراسری خود را با شعار «مطمئن‌تر از مطمئن» کلید زده است.

به گزارش تبلیغات نیوز، بعد از اجرای کمپین تبلیغاتی بیمه سرمد با شعار «تکیه‌گاه مطمئن» در شهرهای مختلف کشور و رونمایی از عصای خودایستا به عنوان نماد این شرکت بیمه‌ای، حالا بیمه سامان تبلیغات محیطی سراسری خود را با شعار «مطمئن‌تر از مطمئن» کلید زده.

بیمه سرمد با شعار «تکیه‌گاه مطمئن» یا بیمه سامان با شعار «مطمئن‌تر از مطمئن»؟

به نظر شما کدام یک در جلب نظر و توجه بیمه‌گذاران، موفق‌تر عمل کرده‌اند؟

منبع: شمانیوز

نظرات کاربران