روش های سنتی تبلیغات با روش های امروزی آن تفاوت زیادی دارند. طبیعتا روش های جدید تبلیغات از بازدهی بسیار بالایی برخوردارند. تبلیغات اینترنتی به عنوان جدید ترین روش تبلیغات امروزه مورد توجه زیادی قرار گرفته اند. در این مطلب جدید ترین ایده های تبلیغات اینترنتی برای سال 1402 را به شما معرفی کنیم.
اگر نگاهی به زندگی اطراف خود بیاندازید به خوبی می بینید که امروزه بسیای از زمان مردم صرف گشت و گذار در اینترنت می باشد. میلیون ها بازدید کننده امروزه از فضا مجازی و شبکه های اجتماعی بازدید می کنند و این امار باعث می شود شما یک بستر میلیونی برای تبلیغ کسب و کار خود داشته باشید و بتوانید سریع تر از هر زمان دیگری به فروش خوبی دست پیدا کنید. اما مزایای تبلیغات اینترنتی به اینجا ختم نمی شود.
بدون شک تبلیغات اینترنتی آسان تر از سایر روش های تبلیغات صورت می گیرد و دردسر های تبلیغات فیزیکی را ندارد. جمع این سه ویژگی باعث شده است تا تبلیغات در محیط بی حد و مرز اینترنت پر طرفدار ترین روش محسوب بشود.
اما هر روش اینترنتی مناسب شما نمی باشد. در بین روش های اینترنتی نیز برخی جدید تر و برخی قدیمی تر می باشند و طبق آمار ها ، روش های جدید تر از بازدهی بسیار بالاتری برخوردار می باشند. ما در این مطلب قصد داریم تا جدید ترین روش هاو ایده های تبلیغات اینترنتی را در سال 1402 برای شما شرح دهیم و انتخاب را برایتان ساده تر کنیم.
5 ایده تبلیغات اینترنتی در سال جدید 1401
1. میدانه meidane.com
در ابتدای این لیست بدون شک جای این سامانه نو ظهور می باشد که در مدت زمان زیادی توانسته است تاثیرات زیادی را در کسب و کار مردم بگذارد. اگر بخواهیم شما را با سایت میدانه آشنا کنیم با این سوال شروع می کنیم : تا کنون شده خدمات یا کالایی را در اینترنت جستجو کنید و به دنبال فروشگاه یا مرکز آن در نزدیکی خود بگردید ؟ بدون شک همه ما یکبار هم برای پیدا کردن خدماتی مانند آرایشگاه خوب یا یک فروشگاه مناسب یا ... در نزدیکی محل زندگی خود در گوگل جستجو کردیم. در این زمان به احتمال قوی از بین سایت هایی که در لینک های اول مشاهده می کنیم دست به انتخاب میزنیم و از خدمات مورد نیاز خود بهره مند می شویم.
میدانه نیز دقیقا چنین کاربردی دارد. این سامانه روزانه هزاران بازدید دارد و تمامی بازدید کنندگان آن نیز به دنبال کالا یا خدماتی می گردند. میدانه کسب و کار شما را دقیقا برای کسانی نمایش میدهد که به دنبال آن می گردند و به همین علت بازدهی به مراتب بیشتری نیز دارد. کسب و کار شما می تواند در همان لیستی قرار بگیرد که مردم به دنبال آن می گردند ! دسترسی به این سامانه از طریق آدرس آن برای شما میسر شده است که می توانید از آن استفاده کنید.
2.افتتاح سایت و استفاده از سئو
از دیگر روش هایی که امروزه بر روی کسب و کار های زیادی جواب داده است استفاده از سئو یا همان قابلیت های موتور جستجو گر گوگل است. سوالی که در ابتدای این مطلب مطرح کردیم را به خاطر دارید ؟ شما با افتتاح سایت خود و سئو کردن آن می توانید همان نتیجه را بگیرید و در حقیقت کسب و کار خود را با قرار گرفتن در لینک های اول گوگل تبلیغ نمایید.
البته فراموش نکنید این روش می تواند زمان بر می باشد و حتی هزینه های زیادی نیز به وجود بیاورد. به همین علت همچنان استفاده از سامانه میدانه می توانید ایده بهترین برای تبلیغات اینترنتی در سال 1402 باشد. با این وجود در صورتی که حس می کنید کسب و کار شما به یک صفحه اینترنتی نیاز دارد این روش نیز می تواند مناسب شما باشد.
3.تبلیغات در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام نیز امروزه نقش خوبی در تبلیغات اینترنتی داشته اند و بازدهی قابل قبولی نیز دارند. شما برای تبلیغات در این صفحه ها ابتدا باید صفحه شخصی برای کسب و کار خود را راه اندازی کنید و سپس به دو روش به تبلیغات آن ها بپردازید :
با استفاده از افراد مشهور با دنبال کنندگان بالا اقدام به ثبت تبلیغات نمایید و توسط این افراد معرفی شوید. البته این روش تبلیغاتی هزینه های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت چرا که گاها این افراد تعرفه های سنگینی برای تبلیغات در صفحه خود وضع می کنند. با این وجود فراموش نکنید که بازدهی این روش تبلیغاتی بالا است.
شما می توانید خود از طریق تولید محتوا خوب و قوی و مطابق با الگوریتم این شبکه های اجتماعی به مرور در آن دیده شوید و دنبال کنندگان خود را به دست بیاورید. این روش بازدهی بسیار خوبی دارد و می تواند فروش شما را بسیار بالا ببرد. با این وجود در نظر بگیرید که این روش تبلیغاتی می تواند بسیار زمان بر باشد و تا زمان رسیدن صفحه شما به این جایگاه باید از سایر ایده های تبلیغاتی اینترنتی در سال 1402 استفاده کنید.
اگر این ایده را بر میگزینید پیشنهاد ما این است که ترکیبی از این دو روش را به کار بگیرید و بازدهی بیشتری داشته باشید و سریع تر نیز به نتیجه برسید.
4.استفاده از بنرهای اینترنتی
بنر های خیابانی را دیده اید ؟ در استفاده از بنر ، کسب و کار برای عموم مردم نمایش داده می شوند و افرادی که به آن نیاز دارند از آن استفاده می کنند. بنر اینترنتی نیز چنین نقشی دارد. شما در سایت های پر بازدید مانند سایت های موسیقی یا سایت های وبلاگی و ... کسب و کار خود را مانند بنر به نمایش می گذارید و در صورتی که به اندازه کافی برای مخاطب جذاب باشد ، می تواند موجب تبلیغ کسب و کار شما و بالا تر رفتن آمار بازدید شود.
5. تبلیغات ویدیویی
از موثر ترین روش های تبلیغات اینترنتی در سال 1402 را می توان تبلیغات ویدیویی معرفی کرد. این تبلیغات هم در سرویس هایی مانند یوتوب می تواند انجام شود و هم در صورت امکان می توان در سایت هایی مانند آپارات و ... آن ها را انجام داد. البته تبلیغات در یوتوب می تواند نتیجه و درآمد بسیار بهتری برای شما داشته باشد و به بهبود سایت اینرنتی شما نیز کمک کند اما ممکن است زمان بر باشد و نیاز به صرف زمان زیادی برای آن باشد.
البته که ایده های تبلیغات اینترنتی در این دنیا وسیع محدود به این چند مورد نمی باشد اما ما سعی کردیم برخی از پر کاربرد ترین های آن را به شما معرفی کنیم.
بهترین روش تبلیغات اینترنتی در سال 1402 چیست ؟
برخی از پر کاربرد ترین ایده های تبلیغات اینترنتی در سال 1402 را برای شما شرح دادیم. اما از بین این موارد کدام یک بهتر است ؟ نمی توان گفت که بهترین روش تبلیغات کدام است چرا که بر اساس نوع کسب و کار این روش می تواند متفاوت باشد. با این وجود بهترین روش تبلیغات روشی است که بتواند با صرف کمترین هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشد. در این صورت سود حاصل از کار بالاتر خواهد بود می توانید بهتر به توسعه شغل خود بپردازید.
البته که نباید از فاکتور زمان نیز در این مورد غافل شویم. اینکه کسب و کار شما طی چه زمانی و چه مدتی از از طریق تبلیغات اینترنتی به نتیجه می رسد و می توان از آن به کسب درآمد رسید چیزی است که باید مد نظرتان قرار بگیرد. با این وجود فراموش نکنید لزوما نیاز نیست که از یک روش تبلیغاتی استفاده کنید و در صورت که امکان آن برای شما میسر می باشد و بودجه کافی برای انجام آن را دارید، پیشنهاد ما این است که چند مورد از روش های فوق را با یکدیگر به کار بگیرید تا نتیجه به مراتب بهتری دریافت کنید.
منبع: فردانیوز
نخستین همایش قند پارسی با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات برگزار شد/ برگزیدگان همایش قند پارسی تقدیر شدند
قند پارسی؛ گذار از طفولیت و مظلومیت به رشد و بلوغ زبان فارسی در تبلیغات
برگزیدگان پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات همزمان با برگزاری نخستین همایش «قند پارسی» تقدیر میشوند
جزییات برگزاری نخستین همایش ملی قند پارسی / اجرای طرح دیده بان زبان فارسی از اول بهمن 1402/مظلومیت زبان فارسی، تیتر رسانه ها باشد
ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات
کتابی که فعالان تبلیغات هم باید بخوانند:"اسناد مرجع روابطعمومی"
ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها د
تاثیرات نامگذاری جدید "معاونت" بر توسعه تبلیغات در ایران/ دلایل تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات
گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و اولین همایش فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی
با تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» صورت گرفت: تقدیر فعالان تبلیغات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
در اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی مطرح شد: چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
جزییات و ریز برنامه همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات ایران: از هوش مصنوعی تا ویدئومارکتینگ
۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا + ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions: پرچمدار ابتکار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات نگیرید، تعطیل می شوید: پایان کار شبکه ماهواره ای «من و تو»، بعد از 14 سال!
فهرست 28 شرکت تبلیغاتی برتر ایران 2023 / 1402 از نگاه کاربرپسندترین پلتفرم جهان در حوزه فناوری اطلاعات
گزارش تصویری تبلیغات نیوز از نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی درباره نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
کانونهای تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
برنامههای جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
برندینگ نمایشگاهی چیست: 6 نکته مهم درباره مراحل و عناصر برندینگ نمایشگاهی/ چگونه نمایشگاه فرصت برندسازی می شود؟
چرا نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، معیار رتبهبندی کانونهای تبلیغاتی است؟ / نمره منفی صدها آژانس تبلیغاتی غیرفعال در کشور / فهرست آژانسهای تبلیغاتی برتر در پاییز 1402
5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاهها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطبترین اینفلوئنسرهای 1402
تبلیغات چقدر و چگونه در زنجیره صادرات کشورها موثر است: 7 عامل تاثیرگذار کدامند؟
طیف وسیع شرکتکنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟
چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
چرا آوین افراز رکورددار و مجری "انحصاری" نمایشگاه تبلیغات است؟ / دلایل بدنامی آوین افراز و برگزاری ضعیف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نتایج تبلیغات غیرواقعی درباره "گل" و روانگردان در ایران : 52 درصد مصرفکنندگان، ۱۵ تا ۲۹ ساله هستند
تبلیغات VPN و فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم
جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها
خلاصه گزارش گردش مالی تبلیغات در سال های 2023 و 2024: سهم شرکتهای برتر، رسانههای اجتماعی و خردهفروشی، تلویزیونهای اینترنتی و موتورهای جستجو
20 واقعیت مهم: شرکتکنندگان نمایشگاهها در 2023 درباره نمایشگاهها چگونه فکر میکنند؟
بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وبسایت معتبر جهانی نمایشگاهی
آغاز به کار شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»
پنج کاربرد مهم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۳
تاثیر هوش مصنوعی بر رپرتاژ آگهی در رسانه ها
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می شود
منفعت 186 میلیون دلاری ایران از استخراج بیتکوین طی شش سال
5 تغییر جدید که اروپاییان با ورود به اکانت رسانههای اجتماعی احساس میکنند
مرگ تدریجی یک رویا اینترنت جهانی: خداحافظ!
پدر ایرانی مودم کابلی چگونه برند شد؟/ سرگذشت یک ایرانی که اینترنت را جهانی شد
اینترنت جهانی: خداحافظ / سرنوشت تبلیغات با اینترنت تکه تکه
گزارش سی ان ان: خسارات اقتصادی قطعی اینترنت در سال 2022: 25 میلیارد دلار و 114 خاموشی / اینترنت حق است نه امتیاز
رسانههای اجتماعی: حال و آینده روزنامهنگاری و تبلیغات
راهکارهای اساسی برای نظافت محوطه با استفاده از دستگاههای صنعتی (رپرتاژ آگهی)
پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)
اولتیماتوم ماسک به تایوان
دروغ فروشندگان و بازاریابان دستگاه کش لس:: معافیت یا فرار مالیاتی با خودپردازهای غیرنقدی 70 میلیون تومانی
داروگر، 95 ساله از تولد تا آستانه مرگ: چه کسی داروگر را نابود کرد؟!
ضرورت بازنگری امنیت سایبری در بانکهای بزرگ/ 74 درصدِ مدیران بانکی: حملات سایبری، بزرگترین تهدید بانکهاست
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسپلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید
جنگ هوش مصنوعی بین گوگل و بینگ: ChatGPT چگونه بر ارزش سهام آلفابت تاثیر میگذارد؟
تاثیر منفی رسانه های اجتماعی بر سلامت روان / ممنوعیت تیک تاک، تبلیغات رسانه های اجتماعی و اختلال ذهن
بهترین ایده های تبلیغاتی برای سال 1402
تاثیر تبلیغات تجارت االکترونیک: از گوگل تا آمازون
عصر جدید تبلیغ فروش اقساطی: BNPL چیست؟
تیک تاک؛ از مهمان ناخوانده تا قدرت تبلیغات؛ کاربران ماهانه: 843 میلیون نفر، استفاده و تماشای روزانه: 46 دقیقه،180 ویدئو
هزینه سالانه جرایم سایبری برای اقتصاد جهانی تا سال 2025: 10.5 تریلیون دلار
بازخوانی یک روایت 30 ساله؛ «زر» از ماکارونی تا «کام»
رفتارشناسی پژوهشگران تحقیقات بازار: ضرورت و نتایج
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
ماسک درباره توییتر: چطور تبلیغات کنندگان بدانند در قبال پول شان چه دریافت می کنند؟
ایران و فرصت تبلیغات در جام جهانی قطر 2022
نحوه کاربرد فرايند تحقيقات بازاريابي در فست فودها
همکاری لگو و اپیک گیمز برای ایجاد محیط دیجیتال جدید ویژه کودکان
18 راه برای خراب کردن شهرت تان در فیس بوک!
فقط تبلیغات کافی نیست: گرانی اینترنت؛ از چراغ سبز قیمت تا چراغ قرمز کیفیت
تاثیر آموزش مهارت های سه گانه رایانه ای در تبلیغ مهدکودک ها
کاسبان اختلال اینترنت ثابت مخابرات / سود میلیاردی سرویس دهندگان اینترنت همراه
تبلیغات فریبنده کنسرت خوانندههای فارسی زبان و کلاهبرداری از طریق اعلام نرخ غیرواقعی
8 شاخص مهم درباره هاست سرور گیم که باید به دنبال آن باشید
وقتی تبلیغات فریبنده و دروغین، جراحی زیبایی را در صدر شکایت از پزشکان قرار می دهد
7 تکنیک تبلیغاتی و کاربردی برای تاثیر مثبت رسانه های دیجیتال بر یادگیری کودکان
نظرات کاربران