پنجشنبه, 09 فروردین ماه 1403

کد خبر: 227

تاریخ خبر: 1398/05/12

شکایت باشگاه استقلال از رفتار مجری صداوسیما درخصوص توقیف لوگو + عذرخواهی مجری (ویدئو)

در برنامه امروز سلام صبح بخیر شبکه سه سیما، مجری این برنامه با خبر توقیف لوگوی استقلال به علت بدهی ۳۰۰ میلیون تومانی این باشگاه شوخی کرد و گفت: برای لوگوی جدید باشگاه سوراخ ها را کم کنید.

به گزارش تبلیغات نیوز، در همین رابطه باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال به دلیل اظهارات مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما در روز شنبه 12 مرداد 1398 با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به این رفتار واکنش نشان داد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

«باشگاه استقلال مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به رفتار توهین‌آمیز مجری برنامه صبحگاهی شبکه سه اعلام می‌کند. در شرایطی که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با پول مردم اداره می‌شود و باید به مردم و علایق‌شان احترام بگذارد، متأسفانه یکی از مجریان این سازمان در یک برنامه تلویزیونی به طور آشکار و مستقیم به باشگاه استقلال و نشان رسمی آن اهانت کرده است. باتوجه به سابقه این رفتارهای سخیف توسط مجریان مختلف تلویزیونی، باشگاه استقلال تا زمان عذرخواهی رسمی سازمان صداوسیما همکاری خود را با این سازمان «قطع» خواهد کرد. بدون تردید مجموعه هواداران، پیشکسوتان و حامیان رسانه‌ای این باشگاه به دلیل احترام به نام و نشان استقلال بزرگ، باشگاه را در این راه همراهی خواهند کرد.»

خبر تکمیلی:

ساعاتی بعد از انتشار گسترده این خبر و شکایت رسمی باشگاه استقلال از صداوسیما، خبرگزاری ایلنا اعلام کرد: حسین کلهر (مجری برنامه سلام صبح بخیر) بعد از بیانیه باشگاه استقلال مبنی بر عدم همکاری با صداوسیما فیلمی را منتشر کرد که در آن از طرفداران استقلال عذرخواهی کرده است. برای مشاهده ویدئوی عذرخواهی مجری صداوسیما اینجا را کلیک کنید.

 

منبع: برترین ها

نظرات کاربران