جمعه, 10 فروردین ماه 1403

کد خبر: 401

تاریخ خبر: 1398/06/12

شکایت صاحبان آگهی های پخش نشده از صداوسیما / 50 درصد بودجه رسانه ملی از تبلیغات است

رئیس بسیج صداوسیما در پاسخ به انتقادهای بیش از حد به پخش آگهی‌های بازرگانی، تصریح کرد: این را بدانید سازمان صداوسیما به خاطر پخش نکردن بسیاری از آگهی‌ها در مراجع قضایی درگیر پرونده‌های شکایت صاحبان همان آگهی‌های پخش نشده است. تلویزیون در ساخت تیزرهای آگهی‌ها دخالتی ندارد و آژانس‌های تبلیغاتی زیرنظر بازرگانی رسانه‌ ملی نیستند بلکه با این بخش کار می‌کنند.

 

به گزارش تبلیغات نیوز، محمد مهدی رحمتی خاطرنشان کرد: نیمی از بودجه رسانه‌ ملی بایستی به واسطه آگهی‌های بازرگانی بدست آید و دولت هم این فضا را برای تلویزیون محدود کرده است. وقتی از یک طرف محدودیت سنگین وجود دارد و تکلیف درآمدی برعهده سازمان صداوسیماست این‌ها تعارض بوجود می‌آورد. ناگفته نماند مواردی نیز بوده که رئیس سازمان صداوسیما نسبت به اصلاح و تغییر روند آگهی‌ها دستور داده‌اند.

رئیس بسیج صداوسیما با اشاره به ساخت 6 تیزر سینمایی معرفی کتاب، خاطرنشان کرد: امسال 6 تیزر سینمایی معرفی کتاب در دستور کار داریم که یکی از آن‌ها به نام «آب هرگز نمی‌میرد» با بازی امیرحسین صدیق روی آنتن رفته است. کتابی که خاطرات آقا میرزا محمد سلگی را روایت می‌کند و درصدد هستیم کتاب «پوتین قرمزها» را با یک قالب نمایشی آماده پخش تلویزیونی کنیم. چند تیزر بعدی معرفی کتاب را هم بعد از بررسی، اعلام و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. این کارها در همه شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند و خوشبختانه به لحاظ پخش، محدودیت نداریم.

وی با اشاره به ساخت 12 موشن‌گرافی‌با موضوع رونق تولید، گفت: هر هفته با یک موشن‌گرافی از زوایا و ابعاد مختلف به موضوع رونق‌تولید می‌‌پردازیم. تمرکزمان را بر روی زوایای مغفول کسب و کار همچون صنایع دستی، گردشگری و استفاده از ظرفیت‌های نرم‌افزاری نیروی انسانی گذاشتیم که با نمایش جذاب، دلچسب و کاربردی این خدمات می‌توانیم به توسعه و گستره بیشتر رونق تولید کمک کنیم. جالب است بدانید یکی از برنامه‌های موشن‌گرافی ما نحوه اخذ مجوزهای مربوط به تولید است که می‌تواند راهگشا باشد. تاکنون 12 موشن‌گرافی در حوزه رونق تولید ساخته شده و روی آنتن رفته است.

 

منبع: تسنیم

نظرات کاربران