چهارشنبه, 05 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 202

تاریخ خبر: 1398/05/10

مخالفت نماینده مجلس با بازگشت قیمت به آگهی‌های اینترنتی مسکن

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تا زمانی که مکانیزم و راه حل درستی برای انتشار قیمت در آگهی های خرید و فروش مسکن سایت های اینترنتی وجود نداشته باشد، نباید اجازه داد که دلالان با قیمت گذاری، فضا را ملتهب کنند.

به گزارش تبلیغات نیوز، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه با اقدام دستگاه قضا و محدود کردن عملکرد سایت های اینترنتی، بخشی از تلاطمات بازار مسکن فروکش کرد و روند افزایش افزایش قیمت ها کندتر شد.

سایت های اینترنتی به فضایی برای دلال بازی و سوداگری تبدیل شده است

وی با بیان اینکه سایت های اینترنتی به فضایی برای دلال بازی و سوداگری تبدیل شده است، گفت: متأسفانه دلالان از خلاء نظارتی در سایت های اینترنتی سوء استفاده کرده و با ارائه آگهی های خرید و فروش مسکن با قیمت های غیرواقعی زمینه را برای افزایش قیمت ها فراهم می کردند.

بازگشت قیمت به آگهی های خرید و فروش مسکن

کیانپور ادامه داد: در چند ماه اخیر به واسطه کنترل و محدودسازی سایت های اینترنتی، ثبات و آرامشی در بازار خرید و فروش مسکن حاکم بود، حال اخباری در رسانه ها مطرح شده، مبنی بر اینکه سایت های اینترنتی بار دیگر درج قیمت در آگهی های خرید و فروش مسکن را آغاز کرده اند.

وی افزود: قطعا بازگشت قیمت به آگهی های خرید و فروش مسکن بدون ارزیابی علمی و کارشناسی و عدم نظارت بر این حوزه، بازار مسکن را بار دیگر دچار تلاطم و تنش خواهد کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: قطعا تا زمانی که مکانیزم و راه حل درستی برای انتشار آگهی های خرید و فروش مسکن در سایت های اینترنتی وجود نداشته باشد، نباید اجازه داد که دلالان با قیمت گذاری، فضا را ملتهب کنند.

 

منبع: خانه ملت

نظرات کاربران