تبلیغات نیوز- هنگامی که یک شرکت، شرکت توسعه نرم افزار دیگر را استخدام می کند، این موضوع، به عنوان برون سپاری نرم افزار شناخته می شود. این امر، امکان پذیر است زیرا شرکت ها، به تنهایی، فاقد منابع لازم (زمان، پول، مهندسان) و صلاحیت برای انجام فعالیت هستند. شرکتهای توسعه نرمافزار، در این زمینه تخصص دارند و اغلب، خدمات زیادی مانند بهبود سیستم موجود یا ایجاد یک سیستم جدید پایه، با نظرات مشتری ارائه میکنند.
چرا برون سپاری؟
برون¬سپاری به شرکت¬ها اجازه می¬دهد تا به منابعی مانند اطلاعات، فناوری و مهارت¬هایی دسترسی داشته باشند که در غیر این صورت با استفاده از خدمات برون¬سپاری¬شده در سازمان، در دسترس نبودند. برون¬سپاری نرم¬افزار در سال 2022، با ظهور روندهای جدید برون¬سپاری نرم¬افزار به گسترش خود ادامه خواهد داد. هانا اشنایدر، رئیس بازاریابی FortySeven، هشت روند را برجسته کرده که در سال 2022 بر این بخش، تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین تقاضای جهانی برای مهندسان بااستعداد در حال افزایش است.
در سال 2022، احتمالا تقاضا برای مهارت¬های مهندسی بیشتر افزایش می¬یابد. تنها در ایالات¬ متحده، حدود یک میلیون شغل فنی تکمیل نشده است. از آنجایی که در حال حاضر، کسب¬وکارهای برون¬سپاری، دارای تعداد زیادی از مهندسان و در پی یافتن بهترین مهندسان ماهر هستند، در موقعیت خوبی قرار دارند. از سوی دیگر، شرکتهایی که فاقد صلاحیت و توانایی فنی هستند، با مشکل افزایش عرضه مهندس یا برونسپاری موضوع به FortySeven IT برای برآوردن تقاضا مواجه هستند. به دلیل شیوع همهگیری کووید 19، تقاضای زیادی برای مهندسان وجود دارد. انتظار می¬رود این بیماری همه¬گیر در سال 2022 بهبود یابد که این امر، تقاضا برای مهندسان نرم¬افزار سفارشی را بیش از پیش، افزایش می¬دهد.
افزایش تقاضا برای خدمات مبتنی بر فناوری ابری
محبوبیت سرویس¬های مبتنی بر فناوری کلود یا ابری، در طول سال¬ها افزایش یافته و انتظار می¬رود این روند، ادامه یابد. مزایای مختلف خدمات مبتنی بر ابری، مانند مقیاسپذیری، سرعت، امنیت و قیمت ارزانتر، روند برونسپاری نرمافزار را هدایت میکند. بنابراین بسیاری از کسبوکارهایی که توسعه نرمافزار برونسپاری را آغاز کردهاند، از آنجایی که ارزش خدمات نرمافزاری مبتنی بر ابر را تشخیص میدهند، به این سمت حرکت می¬کنند. با افزایش محبوبیت سرویسهای مبتنی بر ابر، کسبوکارهای بیشتری استراتژی توسعه ابری را اتخاذ می¬کنند.
شرکتهای توسعه نرمافزار سفارشی میتوانند به جای سختافزار داخلی، نرمافزار را در فضای ابری توسعه و استقرار دهند که به مدیریت و نگهداری سیستم کمتری نیاز دارد. این امر در درازمدت، باعث صرفه جویی در هزینه می¬شود و به یک توسعه¬دهنده نرم¬افزار سفارشی اجازه می¬دهد بهره¬وری بیشتری داشته باشد. با مهاجرت شرکتهای توسعه نرمافزار به فضای ابری، فناوریهای توسعه نرمافزار بومی ابری مانند ذخیرهسازی اشیا، ثبت کانتینرها و پایگاههای داده رایجتر علم آمار و آنالیز، تقاضای بالایی دارند.
پیشبینی میشود این روند در پنج سال آینده ادامه یابد زیرا شرکتهای توسعه نرمافزار تخصصی با تمرکز بر دادههای بزرگ و تجزیه و تحلیل شروع به ظهور کردهاند. از آنجایی که تعداد بیشتری از کسب¬وکارها، فرآیندهای توسعه خود را برون¬سپاری می-کنند، به دنبال شرکت¬های برون¬سپاری نرم¬افزاری می¬گردند که در این زمینه تخصص دارند تا به آنها در یادگیری هرچه سریع¬تر کمک کنند. این امر، ممکن است در افزایش اشتغال علم داده در شرکتهای نرمافزاری برونسپاری نیز دیده شود که به معنای افزایش تقاضا برای این خدمات است.
تقاضای رو به رشد برای DevOps و متدولوژی های چابک
اکنون کسب¬وکارها، بیشتر از دواپس (DevOps) و توسعه نرمافزار چابک در عملیات خود استفاده میکنند که این امر، مستلزم حرکت سریع با تیمهای کوچکی است که برای تکمیل وظایف همکاری نزدیک دارند. این موضوع، به تقویت همکاری و ارتباط بین تیمها کمک میکند و به آژانس نرمافزاری سفارشی اجازه میدهد، سریعتر واکنش نشان دهد و با فرایند توسعه خود سازگارتر باشد. همچنین زمان لازم برای بهروزرسانی نرمافزار را کاهش داده و به سازمانها کمک میکند پروژههای کوچکتر را سریعتر اجرا کنند.
گفتنی است دواپس، چرخه عمر توسعه عملیات قابل اعتماد است. این فرایند، شامل ادغام توسعه و چندین فعالیت پس از توسعه مانند امنیت و کنترل، تضمین کیفیت (آزمایش) و استقرار عملیات است. با همکاری مشترک، می¬توان یک جریان کار مداوم و در نتیجه، استقرار سریع با بازخورد مداوم مشتری را تحقق بخشید.
برون سپاری پروژه های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی
در حالی که تقاضا برای هوش مصنوعی افزایش یافته اما همه مشاغل، ابزار یا دانش لازم برای توسعه نرم¬افزار را به تنهایی ندارند. در نتیجه، کسب¬وکارها به طور فزاینده¬ای تلاش می¬کنند پروژه¬ها و خدمات هوش مصنوعی را برون¬سپاری کنند. این امر، شامل کمک گرفتن از شرکت¬های توسعه نرم¬افزار سفارشی برون¬سپاری شده، برای ایجاد و ادغام هوش مصنوعی در محصولات¬شان است. علاوه بر این، بسیاری از سازمانها، ابتکارات یادگیری ماشین خود را برون¬سپاری میکنند زیرا خواستار درک عمیق حوزه موضوعی هستند که معمولا در یک سازمان، در دسترس نیست.
تاکید بیشتر بر امنیت بخش برون¬سپاری نرم¬افزار سفارشی، همزمان با اهمیت امنیت سایبری گسترش یافته است. طبق گزارش IBM، میانگین قیمت مصالحه امنیت سایبری، 4.24 میلیون دلار است. با خطرات جدیدی که هر روز در حال توسعه هستند، تضمین امنیت داده¬ها و اطلاعات بسیار مهم¬تر از همیشه است. در نتیجه، انتخاب یک شریک برون¬سپاری با شایستگی و توانایی ارائه خدمات امنیتی مناسب برای شرکت بسیار مهم است.
در این رابطه، گواهینامه ISO27001 یک مسیر عالی است که نشان می¬دهد یک شرکت توسعه نرم¬افزار یا برنامه تلفن همراه، دارای تخصص و تجربه لازم، برای اتخاذ موثرترین رویه¬های امنیتی است. به جای تمرکز بر قیمت، باید بر روی مهارت تمرکز کنید. همزمان با کاهش پرسنل، برون¬سپاری نرم¬افزار با صرفه¬جویی در هزینه¬ها و دسترسی به کارگران بسیار آموزش¬دیده همراه شده است. با این حال، با توجه به افزایش استعدادها در بسیاری از نقاط جهان، سازمان¬ها هنگام انتخاب شریک برون¬سپاری نرم¬افزار به دنبال چیزی فراتر از قیمت پایین هستند.
شرکت¬ها به دنبال مجموعه¬ای جامع از خدمات هستند که شامل تخصص صنعت، دانش فنی، مهارت¬های توسعه نرم¬افزار، مهارت¬های امنیتی و حضور قوی در رسانه¬های اجتماعی است. این عناصر به توانایی شرکت برون-سپاری نرم¬افزار برای متمایز کردن خود از رقبا کمک می¬کند.
اگر شرکت¬ها همه عناصر را در اختیار نداشته باشند، نمی¬توانند با رقبای اصلی خود بجنگند، بنابراین انتخاب یک شریک نرم-افزاری تنها بر اساس قیمت، دیگر گزینه مناسبی نیست. کسب¬وکارها به دنبال شرکای برون¬سپاری نرم¬افزار با مهارت¬ها و تخصص-های مختلف هستند. آنها به دنبال شرکایی با مجموعه¬ای متنوع از استعدادهای تکنولوژیکی خواهند بود. مشاوره، طراحی، برنامه-نویسی، آزمایش و پشتیبانی استقرار، همگی توسط یک شرکت توسعه نرم¬افزار سفارشی برون¬سپاری، ارائه می¬شود. این، یک فرصت عالی برای کار با شرکتی است که بیش از یک کار را انجام می¬دهد و تخصص و تجربه ارائه خدمت به انتهای یک پروژه را دارد.
در نتیجه، همان¬طور که کسب¬وکارها، مسیرهایی را برای صرفه¬جویی در هزینه¬ها و بهبود کارآیی جست¬وجو می¬کنند، برون¬سپاری نرم¬افزار، محبوبیت بیشتری پیدا می¬کند. شرکتهای توسعه که قصد شکوفایی در بازار توسعه نرمافزار را دارند، به شریکی مانند متخصصان نرمافزار FortySeven نیاز دارند تا در هر سطحی از فرایند، به آنها کمک کند.
سعید میرشاهی
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
ماسک درباره توییتر: چطور تبلیغات کنندگان بدانند در قبال پول شان چه دریافت می کنند؟
ایران و فرصت تبلیغات در جام جهانی قطر 2022
نحوه کاربرد فرايند تحقيقات بازاريابي در فست فودها
همکاری لگو و اپیک گیمز برای ایجاد محیط دیجیتال جدید ویژه کودکان
18 راه برای خراب کردن شهرت تان در فیس بوک!
فقط تبلیغات کافی نیست: گرانی اینترنت؛ از چراغ سبز قیمت تا چراغ قرمز کیفیت
تاثیر آموزش مهارت های سه گانه رایانه ای در تبلیغ مهدکودک ها
کاسبان اختلال اینترنت ثابت مخابرات / سود میلیاردی سرویس دهندگان اینترنت همراه
تبلیغات فریبنده کنسرت خوانندههای فارسی زبان و کلاهبرداری از طریق اعلام نرخ غیرواقعی
8 شاخص مهم درباره هاست سرور گیم که باید به دنبال آن باشید
وقتی تبلیغات فریبنده و دروغین، جراحی زیبایی را در صدر شکایت از پزشکان قرار می دهد
7 تکنیک تبلیغاتی و کاربردی برای تاثیر مثبت رسانه های دیجیتال بر یادگیری کودکان
5 ویژگی ضروری یک اپلیکیشن موبایلی برای موفقیت در تبلیغات و تجارت الکترونیک
فناوری، چگونه به پایداری کسب وکار کمک می کند؟
4 نکته مهم که باید در تجارت بیت کوین بدانید
تبلیغات رمزارزها و سه دلیل برای سرمایه گذاری در زمینه سکه های حریم خصوصی
ادغام شرکتهای موبایل و لوازم الکترونیکی مصرفی سامسونگ
بهترین، جذاب ترین و هیجان انگیزترین لپ تاپ های ۲۰۲۲ کدامند؟
مزایا و دلایل برون سپاری توسعه نرم افزار به شرکت های متخصص فناوری
متن کامل طرح مجلس درباره فضای مجازی و پیام رسان ها: جایگاه و وضعیت تبلیغات در پیام رسان های داخلی و خارجی
چگونه فناوری ها بودجه تبلیغات انتخاباتی را کاهش می دهند؟/ بازاریابی فناورانه در خدمت تبلیغات کاندیداها
تاثیر کرونا بر شاغلان روزنامه نگاری و آگهی رسانه ها/ روش های مقابله با کاهش درآمد آگهی آژانس های خبری در دوران کرونا
بررسی بازار سیاه آگهی های واکسن کرونا در جهان از ابتدا تا کنون + قیمت ها
7 باید و نباید اینستاگرام برای حساب های تجاری
نقدی بر مشتری مداری در شیوه پیگیری اقساط بانک مسکن/ بانک: اخطار است! مشتری: تهدید است! / هیچ وقت یک مشتری را تهدید نکنید!
نارضایتی مشتریان از "امن ترین پیک ایران" / الوپیک گفت پرونده شکایت زیاد است، می توانید به مراجع قضایی مراجعه کنید!
از تبلیغ تا ضدتبلیغ؛ واکسن ایرانی کرونا: بزنیم یا نزنیم؟!/ دوقطبی سازی سلامت در سایه تبلیغات
پرونده تبلیغات سایت های شرط بندی توسط سلبریتی ها: به نام کاربران، به کام قماربازان!
ماجرای شستا و آگهی مزایده 68 میلیارد تومانی ساختمان فدراسیون فوتبال
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا شد/ مقایسه و تحلیل هزینه تبلیغات انتخاباتی بایدن و ترامپ/ تبلیغات بیشتر = رئیس جمهوری؟!
تبلیغات ثبت نام و فروش واکسن «آنفلوآنزا» در فضای مجازی ممنوع است
تبلیغات رسانه ای و مدعیان طب سنتی، متهمان اصلی کاهش مصرف لبنیات در کشور! / تبلیغاتی که درباره روغن پالم شده، درست نیست
احراز هویت کاربران و کالاهای ارائه شده در حوزه خودرو و مسکن الزامی شد
کاهش حقوق بازیکنان بارسلونا به خاطر قطع درآمدهای ناشی از تبلیغات
16 پیشنهاد برای افزایش درآمد در دوران رکود با استفاده از تبلیغات
دستبند هوشمند شرکت «ردمی» وارد بازار شد
دستگیری کلاهبردار میلیاردی فروش داروی ضدکرونا
کمک مالی فیسبوک به رسانههای جهان در دوران «کرونا»
ماجرای تبلیغات گسترده ثبت نام یارانه کرونا و تسهیلات چهار درصدی: از شایعه تا واقعیت
فروش اینترنتی دارو ممنوع است
دستگیری عاملان انتشار اخبار و تبلیغات کذب کرونایی
گوگل: حذف میلیون ها تبلیغ ماسک و مواد ضدعفونی برای مبارزه با سودجویان کرونا
برخورد قاطع با منتشرکنندگان آگهیهای جعلی فروش اقلام دارویی و بهداشتی مرتبط با کرونا
از ادعا تا واقعیت: درآمد 285 میلیاردی تلویزیون از آگهی های سریال پایتخت/ هر قسمت 19 میلیارد
هزینههای تبلیغات ارزش افزوده چه زمانی به مشترکان برمیگردد؟
دستگیری فروشنده مواد ضدعفونی در سایت دیوار
وضعیت تبلیغات گردشگری و تورگردان ها در ایام کرونا/ وام ۱۲ درصدی کرونا حکم جریمه را دارد
صفر تا صد پنل نمایندگی پیامک
از "طبیعت" تا تراریخته: تیزری که صدای موافقان را درآورد/ واکنش شدید مرجع ملی ایمنی زیستی به تبلیغ روغن غیرتراریخته: تشویش اذهان عمومی است
مسابقه کرونایی «جان من ایران من»: از حمایت تا مبارزه
یک بام و دوهوای تبلیغات در ایام کرونا: حراجستون مرگ!/ الان بساط تان را جمع کنید/ رفاه در کرونا نیست
انواع شگردهای دروغین تبلیغات کرونایی: از ماسک تا محصولات ضدعفونی/ با 124 تماس بگیرید
فیس بوک، نمایش تبلیغات مرتبط با کرونا را ممنوع کرد
تبلیغات گسترده سایت های شرط بندی و تجربیات تلخ کاربران
پویش اینستاگرامی مجری مشهور برای رونق کارآفرینی زنان در عصر کرونا
داستان زندگی خلافکاری که صاحب برند شد!
تبلیغات گمراه کننده تویوتا علیه خودروهای برقی
چیزی به نام سلول بنیادی تخمک نداریم؛ تبلیغات آن، کذب است
تبلیغات ویروسی بدتر از ویروس کرونا
از اسنپ تا پارس آنلاین: جزییات تبلیغ برندهای محبوب ایرانی در ال کلاسیکوی محبوب دنیا
کرونا، نوروز و تبلیغات موسسات کنکور برای اردوی مطالعاتی!
تبلیغات و کرونا: از بهنوش بختیاری و تبلیغ شربت ضدکرونا تا بازار سوداگران ماسک و اقلام بهداشتی
انتقاد یونیسف و سازمان بهداشت جهانی از تبلیغات مضر صداوسیمای ایران برای سلامت کودکان
آگهی 18 + در مترو: رحم اجاره ای با 3 میلیون درآمد! +عکس
پرونده تبلیغات ال جی و سامسونگ در ایران: خداحافظی با تابلوهای تبلیغاتی شهری و فروشگاه ها
تبلیغات کثیف؛ سلام به بهار! / 11 جرم تبلیغاتی کدامند؟
تبلیغات حلوایی!
همیشه حال خوب: از توهم تبلیغاتی تا واقعیت؟/ چهار توصیه کاربردی برای زمانی که حال مان واقعا بد است
اظهارات دادکان درباره تبایغات دور زمین، جذب اسپانسر و درآمدزایی در آستانه انتخابات رئیس جدید فدراسیون فوتبال
تبلیغات انتخاباتی، کاغذ را گران کرد/ نمایندگانی که قرار است مشکل گرانی را حل کنند، خودشان عامل تورم شدند!
نصب تبلیغات کاندیداها بر روی علائم راهنمایی و رانندگی ممنوع است
تبلیغ یک کاندیدای مجلس: بفرمایید سوپ!
برگزیدگان دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران معرفی شدند/ اسامی بهترین وب سایت های تبلیغات و بازاریابی دیجیتال
مروری بر پوسترهای تبلیغاتی فیلمهای سینمایی معروف ایران در 70 سال گذشته
تایید گزارش "تبلیغات نیوز" توسط معاون وزیر بهداشت: سرانه مصرف شیر باز هم کاهش یافت/ مشکلات صادرات برندهای لبنیاتی بعد از اطلاع رسانی غلط تلویزیون
حضور زنان در تبلیغات از نگاه استاد زن حوزه علمیه: ممنوع! / چه اصراری است زن، ماکارونی تبلیغ کند؟ توهین است/ زن، اصلا جلوه تبلیغاتی ندارد
"برند ایران" در حال تخریب است
تصویر رهبری و روحانی روی جزوه تبلیغاتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
شرایط درج تبلیغات انتخاباتی: تبلیغ روی وسایل حمل و نقل عمومی ممنوع است
فروش تعدادی از املاک دیپلماتیک ایران در سه کشور
بازخوانی پرونده تبلیغاتی چهارساله کیمیا علیزاده: از تبلیغ نوشیدنی انرژی زا در ایران تا عضویت تیم ملی تکواندوی آلمان/ از ریو 2016 تا توکیو 2020/ وداع سلبریتی برندینگ ها؟!
نظرات کاربران