با به روز شدن دنیای تکنولوژی، نقش بازاریابی و تبلیغات دیجیتال هم رنگ و روی تازه تری به خود گرفته. شاید دیگر زمان تبلیغات بنری و کاغذی رو به اتمام است به طوری که این دست از تبلیغات عمر خود را تا حد زیادی کرده اند. در حال حاضر این دنیای مجازی و دیجیتال است که گوی سبقت را از دیگر روش های تبلیغاتی گرفته است.
به گزارش تبلیغات نیوز، کافی است کمی به اطراف خود نگاه کنیم و زمانی را که هر فردی با گوشی هوشمند خود سپری می کند را در نظر بگیریم. در این سال ها بازاریابی و تبلیغات هم برای شرکت های کوچک و هم برای شرکت های بزرگ و قدرتمند بیشتر به شکل رسانه ای و یا مجازی جهت پیدا کرده است از این رو بسیاری برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود راه اندازی سامانه پیامک تبلیغاتی را انتخاب می کنند.
پنل ارسال اس ام اس یا سامانه پیامک کوتاه را می توان شبیه به یک محیط کاربری تعریف کرد که توسط آن می توان به ارسال پیام پرداخت. این سامانه تا حد زیادی مثل ارسال ایمیل عمل می کند تا از این طریق بتواند به مخاطبان زیادی پیامک ارسال کند تا هر نهاد حقیقی و یا حقوقی، فضای کسب و کار و یا تجارت خود را معرفی کند تا به بازدهی مطلوب برسد.
به همان صورت که بر فرض مثال شما برای ارسال ایمیل نیاز دارید تا در یک سایت بخصوص عضو شوید و حساب کاربری داشته باشید، در راه اندازی سامانه پیامکی مورد نظر خود نیز به همین ترتیب نیاز دارید تا از طریق نماینده های اصلی اپراتور ها پنل پیامکی خود را خرید و سپس راه اندازی کنید. همین طور برای شما یک حساب کاربری ایجاد می شود تا توسط شماره خط های منحصر به فرد، پیامک تبلیغاتی مطلوب خود را به مخاطبین هدف ارسال کنید. در واقع با این کار شما تا حد بسیار زیادی در هزینه های تبلیغاتی خود صرفه جویی کرده اید. در این راستا انتخاب بهترین پنل اس ام اس از نمایندگی که از کیفیت و امکانات مناسبی برخوردار باشد یکی از فاکتور های مهمی ست که بایدحتما در نظر بگیرید چرا که شما قرار است تا مدتها به وسیله آن به معرفی و تبلیغ ماحصل کار خود بپردازید. در سامانه پیامکی، شما می توانید هم به صورت تکی و هم به صورت گروهی و هم به صورت انبوه ارسال پیامک داشته باشید اما حالا این سوال پیش می آید که هزینه ها و شرایط ارسال این دست از پیامک ها به چه صورت می باشد؟
هزینه ها و شرایط
اگر قصد دارید پیام خود را در سریعترین زمان ممکن به مخاطب تان برسانید و یا در فروش محصول خود سرعت ببخشید بدون شک نیاز به یک سامانه ارسال پیامک دارید. همانطور که در بالا اشاره کردیم با راه اندازی یک سامانه ارسال پیام کوتاه شما در امر هزینه بسیار صرفه جویی کرده اید چرا که برای شما هزینه های سرسام آوری مثل چاپ کاغذ، چاپ بنر، کلیپ سازی های مختلف و… عملا حذف می شوند. ضمن اینکه باید این نکته را هم در نظر گرفت که صرفا ایجاد یک سامانه نمی تواند ضامن موفقیت شما در امر تبلیغات باشد. نحوه مواجهه و برنامه ریزی شما و نیز نوع پیام و نوع برقراری ارتباط شما با مخاطب نقش بسیار موثری را بازی می کند که باید آنها را خوب بلد باشید.
بازاریابی پیامکی با راه اندازی پنل اس ام اس به راحتی امکان پذیر خواهد بود. فقط کافی ست با ثبت نام و خرید پنل مورد نظر خود به حساب کاربری مربوطه دسترسی پیدا کنید و طبق تعرفه های موجود اقدام به خرید و سپس ارسال پیامک های تبلیغاتی خود را شروع کنید. هزینه ای که ارسال پیامک تبلیغاتی برای کاربر در بر می گیرد متفاوت است. اما به طور معمول اگر کاربر فقط امکان پیامک را بخواهد همان هزینه پیامک خالی پرداخت می شود و هزینه دیگری را پرداخت نخواهد کرد.
به عنوان مثال شما برای هر ۵۰۰۰ پیامک ارسالی فقط ۸۶۰۰۰ تومان پرداخت خواهید کرد که در نوع خود می تواند جذاب باشد. این شاید یکی از بهترین و مناسب ترین تعرفه های ارسال پیامک از طریق پنل باشد و احتمالا در هزینه هایی که شرکت، سازمان و یا هر کسب و کاری که می خواهد در وادی بازاریابی وارد شود، رقمی به حساب نیاید. حال آنکه شما با ارسال پیامک انبوه به شمار زیادی از مخاطبان و اقشار مختلف پیام خود را ارسال کرده اید و این در بهتر دیده شدن کار شما کمک فراوانی می کند. در اینجا ذکر این نکته هم ضروری ست که تعرفه ها بر حسب پیش شماره های انتخابی متفاوت می باشد مثلا انتخاب پیش شماره ۵۰۰۰ با پیش شماره ۳۰۰۰ تعرفه های متفاوتی خواهند داشت. خط ۵۰۰۰ به دلیل داشتن تعرفه های ارزان تر و نیز برخورداری از کیفیت مطلوب تر معمولا پر طرفدار است.
به عقیده ی خیلی ها خط ۵۰۰۰ برای ارسال پیامک تبلیغاتی مناسب تر می باشد. اما گاهی اوقات کاربر نیاز به امکانات دیگری مثل وب سرویس را دارد هزینه ارسال وب سرویس معمولا حول و حوش ۱۲۸ تومان در نظر گرفته می شود. اگر کاربر تمایل داشته باشد از وب سرویس ارسال پیامک استفاده کند خط های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ احتمالا گزینه مناسب تری برای او خواهد بود.
گاهی اوقات نیز کاربر می خواهد از طریقی به شماره های لیست سیاه مخابرات هم پیامک ارسال کند که در آن صورت هم هزینه ارسال پیامک با روش ها و مسیر های قانونی در صورت اطلاع رسانی بودن محتوا تقریبا ۱۲۸ تومان خواهد بود.
همچنین این امکان در خرید پنل اس ام اس برای کاربر وجود خواهد داشت که در صورت تمایل به ارسال پیامک از طریق خط ثابت پیش شماره ۰۲۱ برای او فعال شود.
به هر حال با همه این تفاسیر برای راه اندازی سامانه پیامکی مورد نظر خود بهتر است با مشاورین پنل در ارتباط باشید و در نهایت از سایت مربوطه اقدام به خرید پنل انتخابی خود کنید.
با چه قیمتی پنل پیامک بخریم؟
در حال حاضر بازاریابی پیامکی تبدیل به یکی از بهترین و به صرفه ترین ابزار تبلیغاتی شده است و از این رو از رشد قابل محسوسی برخوردار شده اند. به همین خاطر انتخاب بهترین پنل پیامکی تبلیغاتی از مهمترین چالش های پیش روی هر کاربری است. راه اندازی سامانه پیامکی یکی از نیازهای لازم برای هر کسب و کاری می باشد. بنابراین ما در این یادداشت به بررسی انواع و هزینه ها و شرایط بخصوص این پنل ها برای ارسال پیامک تبلیغاتی پرداختیم و عنوان کردیم که خرید و راه اندازی این پنل ها چه به لحاظ انرژی و چه به لحاظ هزینه تمام شده از صرفه اقتصادی بالای برخوردار است. با وجود این ها در انتخاب پنل نباید فاکتور کیفیت را نادیده گرفت.
منبع: فردا
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
ماسک درباره توییتر: چطور تبلیغات کنندگان بدانند در قبال پول شان چه دریافت می کنند؟
ایران و فرصت تبلیغات در جام جهانی قطر 2022
نحوه کاربرد فرايند تحقيقات بازاريابي در فست فودها
همکاری لگو و اپیک گیمز برای ایجاد محیط دیجیتال جدید ویژه کودکان
18 راه برای خراب کردن شهرت تان در فیس بوک!
فقط تبلیغات کافی نیست: گرانی اینترنت؛ از چراغ سبز قیمت تا چراغ قرمز کیفیت
تاثیر آموزش مهارت های سه گانه رایانه ای در تبلیغ مهدکودک ها
کاسبان اختلال اینترنت ثابت مخابرات / سود میلیاردی سرویس دهندگان اینترنت همراه
تبلیغات فریبنده کنسرت خوانندههای فارسی زبان و کلاهبرداری از طریق اعلام نرخ غیرواقعی
8 شاخص مهم درباره هاست سرور گیم که باید به دنبال آن باشید
وقتی تبلیغات فریبنده و دروغین، جراحی زیبایی را در صدر شکایت از پزشکان قرار می دهد
7 تکنیک تبلیغاتی و کاربردی برای تاثیر مثبت رسانه های دیجیتال بر یادگیری کودکان
5 ویژگی ضروری یک اپلیکیشن موبایلی برای موفقیت در تبلیغات و تجارت الکترونیک
فناوری، چگونه به پایداری کسب وکار کمک می کند؟
4 نکته مهم که باید در تجارت بیت کوین بدانید
تبلیغات رمزارزها و سه دلیل برای سرمایه گذاری در زمینه سکه های حریم خصوصی
ادغام شرکتهای موبایل و لوازم الکترونیکی مصرفی سامسونگ
بهترین، جذاب ترین و هیجان انگیزترین لپ تاپ های ۲۰۲۲ کدامند؟
مزایا و دلایل برون سپاری توسعه نرم افزار به شرکت های متخصص فناوری
متن کامل طرح مجلس درباره فضای مجازی و پیام رسان ها: جایگاه و وضعیت تبلیغات در پیام رسان های داخلی و خارجی
چگونه فناوری ها بودجه تبلیغات انتخاباتی را کاهش می دهند؟/ بازاریابی فناورانه در خدمت تبلیغات کاندیداها
تاثیر کرونا بر شاغلان روزنامه نگاری و آگهی رسانه ها/ روش های مقابله با کاهش درآمد آگهی آژانس های خبری در دوران کرونا
بررسی بازار سیاه آگهی های واکسن کرونا در جهان از ابتدا تا کنون + قیمت ها
7 باید و نباید اینستاگرام برای حساب های تجاری
نقدی بر مشتری مداری در شیوه پیگیری اقساط بانک مسکن/ بانک: اخطار است! مشتری: تهدید است! / هیچ وقت یک مشتری را تهدید نکنید!
نارضایتی مشتریان از "امن ترین پیک ایران" / الوپیک گفت پرونده شکایت زیاد است، می توانید به مراجع قضایی مراجعه کنید!
از تبلیغ تا ضدتبلیغ؛ واکسن ایرانی کرونا: بزنیم یا نزنیم؟!/ دوقطبی سازی سلامت در سایه تبلیغات
پرونده تبلیغات سایت های شرط بندی توسط سلبریتی ها: به نام کاربران، به کام قماربازان!
ماجرای شستا و آگهی مزایده 68 میلیارد تومانی ساختمان فدراسیون فوتبال
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا شد/ مقایسه و تحلیل هزینه تبلیغات انتخاباتی بایدن و ترامپ/ تبلیغات بیشتر = رئیس جمهوری؟!
تبلیغات ثبت نام و فروش واکسن «آنفلوآنزا» در فضای مجازی ممنوع است
تبلیغات رسانه ای و مدعیان طب سنتی، متهمان اصلی کاهش مصرف لبنیات در کشور! / تبلیغاتی که درباره روغن پالم شده، درست نیست
احراز هویت کاربران و کالاهای ارائه شده در حوزه خودرو و مسکن الزامی شد
کاهش حقوق بازیکنان بارسلونا به خاطر قطع درآمدهای ناشی از تبلیغات
16 پیشنهاد برای افزایش درآمد در دوران رکود با استفاده از تبلیغات
دستبند هوشمند شرکت «ردمی» وارد بازار شد
دستگیری کلاهبردار میلیاردی فروش داروی ضدکرونا
کمک مالی فیسبوک به رسانههای جهان در دوران «کرونا»
ماجرای تبلیغات گسترده ثبت نام یارانه کرونا و تسهیلات چهار درصدی: از شایعه تا واقعیت
فروش اینترنتی دارو ممنوع است
دستگیری عاملان انتشار اخبار و تبلیغات کذب کرونایی
گوگل: حذف میلیون ها تبلیغ ماسک و مواد ضدعفونی برای مبارزه با سودجویان کرونا
برخورد قاطع با منتشرکنندگان آگهیهای جعلی فروش اقلام دارویی و بهداشتی مرتبط با کرونا
از ادعا تا واقعیت: درآمد 285 میلیاردی تلویزیون از آگهی های سریال پایتخت/ هر قسمت 19 میلیارد
هزینههای تبلیغات ارزش افزوده چه زمانی به مشترکان برمیگردد؟
دستگیری فروشنده مواد ضدعفونی در سایت دیوار
وضعیت تبلیغات گردشگری و تورگردان ها در ایام کرونا/ وام ۱۲ درصدی کرونا حکم جریمه را دارد
صفر تا صد پنل نمایندگی پیامک
از "طبیعت" تا تراریخته: تیزری که صدای موافقان را درآورد/ واکنش شدید مرجع ملی ایمنی زیستی به تبلیغ روغن غیرتراریخته: تشویش اذهان عمومی است
مسابقه کرونایی «جان من ایران من»: از حمایت تا مبارزه
یک بام و دوهوای تبلیغات در ایام کرونا: حراجستون مرگ!/ الان بساط تان را جمع کنید/ رفاه در کرونا نیست
انواع شگردهای دروغین تبلیغات کرونایی: از ماسک تا محصولات ضدعفونی/ با 124 تماس بگیرید
فیس بوک، نمایش تبلیغات مرتبط با کرونا را ممنوع کرد
تبلیغات گسترده سایت های شرط بندی و تجربیات تلخ کاربران
پویش اینستاگرامی مجری مشهور برای رونق کارآفرینی زنان در عصر کرونا
داستان زندگی خلافکاری که صاحب برند شد!
تبلیغات گمراه کننده تویوتا علیه خودروهای برقی
چیزی به نام سلول بنیادی تخمک نداریم؛ تبلیغات آن، کذب است
تبلیغات ویروسی بدتر از ویروس کرونا
از اسنپ تا پارس آنلاین: جزییات تبلیغ برندهای محبوب ایرانی در ال کلاسیکوی محبوب دنیا
کرونا، نوروز و تبلیغات موسسات کنکور برای اردوی مطالعاتی!
تبلیغات و کرونا: از بهنوش بختیاری و تبلیغ شربت ضدکرونا تا بازار سوداگران ماسک و اقلام بهداشتی
انتقاد یونیسف و سازمان بهداشت جهانی از تبلیغات مضر صداوسیمای ایران برای سلامت کودکان
آگهی 18 + در مترو: رحم اجاره ای با 3 میلیون درآمد! +عکس
پرونده تبلیغات ال جی و سامسونگ در ایران: خداحافظی با تابلوهای تبلیغاتی شهری و فروشگاه ها
تبلیغات کثیف؛ سلام به بهار! / 11 جرم تبلیغاتی کدامند؟
تبلیغات حلوایی!
همیشه حال خوب: از توهم تبلیغاتی تا واقعیت؟/ چهار توصیه کاربردی برای زمانی که حال مان واقعا بد است
اظهارات دادکان درباره تبایغات دور زمین، جذب اسپانسر و درآمدزایی در آستانه انتخابات رئیس جدید فدراسیون فوتبال
تبلیغات انتخاباتی، کاغذ را گران کرد/ نمایندگانی که قرار است مشکل گرانی را حل کنند، خودشان عامل تورم شدند!
نصب تبلیغات کاندیداها بر روی علائم راهنمایی و رانندگی ممنوع است
تبلیغ یک کاندیدای مجلس: بفرمایید سوپ!
برگزیدگان دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران معرفی شدند/ اسامی بهترین وب سایت های تبلیغات و بازاریابی دیجیتال
مروری بر پوسترهای تبلیغاتی فیلمهای سینمایی معروف ایران در 70 سال گذشته
تایید گزارش "تبلیغات نیوز" توسط معاون وزیر بهداشت: سرانه مصرف شیر باز هم کاهش یافت/ مشکلات صادرات برندهای لبنیاتی بعد از اطلاع رسانی غلط تلویزیون
حضور زنان در تبلیغات از نگاه استاد زن حوزه علمیه: ممنوع! / چه اصراری است زن، ماکارونی تبلیغ کند؟ توهین است/ زن، اصلا جلوه تبلیغاتی ندارد
"برند ایران" در حال تخریب است
تصویر رهبری و روحانی روی جزوه تبلیغاتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
شرایط درج تبلیغات انتخاباتی: تبلیغ روی وسایل حمل و نقل عمومی ممنوع است
فروش تعدادی از املاک دیپلماتیک ایران در سه کشور
بازخوانی پرونده تبلیغاتی چهارساله کیمیا علیزاده: از تبلیغ نوشیدنی انرژی زا در ایران تا عضویت تیم ملی تکواندوی آلمان/ از ریو 2016 تا توکیو 2020/ وداع سلبریتی برندینگ ها؟!
سوءاستفاده تبلیغاتی یک سایت آموزشی از "دکتر شفیعی کدکنی"
ماجرای یک اسپانسر پرحرف و حدیث؛ شهرداری: 8 میلیارد تقدیم تو باد! دولت در 2190 روز: پول یک اتوبوس هم نداریم!
یک کلاهبرداری مجازی: دوستان را اد کنید و پول بگیرید!
تبلیغ زودهنگام به سبک پشمک حاج عبدالله!
اغلب تبلیغات وب سایت های برتر مواد غذایی درباره پروبیوتیک ها، گمراه کننده است
نتیجه "شیرهراسی" صداوسیما: شیرهای پاستوریزه در فروشگاه ها باد کرد!/ واکنش مدیرعامل عالیس: این کار، تشویق اذهان عمومی است
آگهی عجیب والدین برای راحت طلب ترین کنکوری دنیا!
ترویج تصویر اعدام و اسلحه در کتاب مترو و توزیع در مهدکودک ها! + واکنش شهرداری
نقد تیزر "توی بورس باشیم": تراریخته بخوریم یا نخوریم؟!
شگرد تبلیغاتی سایت های درج آگهی مسکن برای خانه دار شدن شما با وام 240 میلیونی
هشدار درباره داروهای گیاهی که پای ثابت آگهی های بازرگانی هستند
مزیت های تبلیغات پیامکی در بازاریابی محصولات و خدمات
معافیت مالیاتی تبلیغات در روزنامهها و نشریات منتظر تصمیم مجلس
نکاتی که هنگام خرید از سایت های درج آگهی باید رعایت کنید
عملکرد مشکوک برنامههای بلوکه کننده تبلیغات آنلاین
فروشگاههای زنجیرهای تبلیغات غیر واقعی زیادی دارند/ چگونه رب 20 هزار تومانی، 9 هزار تومان فروخته می شود؟!
نظرات کاربران