جمعه, 10 فروردین ماه 1403

کد خبر: 208

تاریخ خبر: 1398/05/10

واکنش به مصاحبه خطیر: مربی بایرلورکوزن را آوردیم این قدر تبلیغ نکردیم!

علی خطیر اخیرا مصاحبه تندی علیه مدیران کنونی، سابق و اسبق استقلال کرد (البته علیه بعضی از آنها) تا این باشگاه دوباره وارد یک جریان جدید حاشیه‌ای شود. حرف‌های خطیر واکنش‌های تندی را هم درپی داشت و یکی از کسانی که خیلی قاطع جواب این معاون مستعفی را داد، بهرام امیری بود؛ معاون اسبق استقلال در دوران فتح‌الله زاده، قریب و افشارزاده.

به گزارش تبلیغات نیوز، با هم چکیده حرف‌های امیری در گفتگو با خبرورزشی را مرور می‌کنیم.
تفکر باطل
اگر آقای خطیر غیر از این حرف می‌زد، جای تعجب داشت. ایشان نشان داد نمی‌تواند در شرایط سخت تصمیم درستی اتخاذ کند. حمله کردن به افرادی که استقلال کلی خاطرات خوش با آن‌ها دارد، نشان می‌دهد رفتارش صادقانه نبوده است. حمله کردن به فتح‌ا... زاده، منزوی، جویباری و به طور کلی کوبیدن همه این افراد به غیر از آقای فتحی که هنوز هیچ کارنامه‌ای در استقلال ندارد، دلیلی بر باطل بودن چنین طرز تفکری است.
مطرح شدن به خاطر استقلال
آقای خطیر مشکلات خانوادگی داشته و خودش رفته، خب این حرکات دیگر چه معنایی دارد؟ ایشان باید از استقلال متشکر هم باشد که یک سال به او تریبون داد و مطرحش کرد نه اینکه...
عملکرد ناسالم
خطیر دلیل قطع همکاری‌اش با فدراسیون را هم توضیح بدهد. ایشان به دلیل عملکرد ناسالم و غیرمفید از فدراسیون کنار گذاشته شد، ولی نمی‌دانم چگونه شد که مقامات باشگاه استقلال ایشان را دعوت به همکاری کردند. البته منظورم از عملکرد ناسالم، بحث اخلاقی نیست بلکه جنبه فنی امور مد نظرم قرار دارد.
پرونده پروپییچ
مگر ایشان معاون ورزشی باشگاه استقلال نبود؟ مگر ادعای حل کردن مشکل پروپییچ از طریق فیفا را ندارد؟ خب پس چرا پارسال این مشکل را حل نکرد تا استقلال به جای ۴۰۰ هزار دلار، فقط ۳۰ هزار دلار بپردازد و تمام؟ استقلال یک سال تاوان خطیر را داد. همین چند سال قبل آقای خدایی با نامه‌ای که آقای افشارزاده به او داد، به مقر AFC رفت و کلی از درآمد آسیایی ما را بازگرداند، ولی اصلاً در بوق و کرنا نکردیم.
قلعه‌نویی و استراماچونی 
ما رولند کخ را از روی نیمکت بایرلورکوزن بلند کردیم و آوردیم تهران و اینقدر تبلیغ نکردیم، ولی این آقا مربی ۱۰ سال قبل اینترمیلان را به استقلال آورده و گوش دنیا از این انتقال کر شد! دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا من هم به عنوان یک هوادار کیف کنم، ولی آقاجان، نشاندن استراماچونی که از چند تیم اخراج شده، روی نیمکت استقلال هنر نیست بلکه هنر، بازگرداندن امیر قلعه‌نویی به استقلال است که ۵ قهرمانی در لیگ برتر دارد.
داستان شفر و ایجنت خارجی
مرتب می‌گویند بهترین تیم را تحویل وینفرد شفر دادیم. من اصلاً به توانایی آن مربی کاری ندارم، ولی اگر تیمی که تحویل شفر دادید، آنقدر خوب بود، پس چرا بعد از رفتنش عذر ۱۷ بازیکن را خواستید؟ سؤال دیگرم هم اینجاست که آقای خطیر، شما که مرتب دم از پاکی زده و در مورد دیگران حرف می‌زنید، خودتان به این پرسش جواب بدهید که چرا اغلب بازیکنان خارجی که می‌خواهند به استقلال بیایند، فقط باید از طریق یک دلال وارد شوند؟
شأن و منزلت مدیران
شأن و منزلت این آقا آنقدر در فوتبال پایین است که مدیران سابق و اسبق استقلال تمایلی ندارند با او همکلام شده و جوابش را در رسانه‌ها بدهند.

 

منبع: خبر ورزشی

نظرات کاربران