پنجشنبه, 09 فروردین ماه 1403

کد خبر: 108

تاریخ خبر: 1398/04/23

پایگاه خبری - تحلیلی تبلیغات نیوز آغاز به کار کرد

پایگاه خبری تحلیلی «تبلیغات نیوز» با هدف اطلاع رسانی، نقد، تحلیل و بررسی مهم ترین رویدادهای مرتبط با تبلیغات بازرگانی در ایران و جهان آغاز به کار کرد.

به گزارش تبلیغات نیوز، این پایگاه خبری تخصصی با بهره مندی از تجربیات ارزنده تیمی از متخصصان، فعالان و صاحبنظران عرصه رسانه، تبلیغات، بازاریابی، فروش، ارتباطات و روابط عمومی، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، تبلیغات نیوز با رصد اخبار و رویدادهای روز مرتبط با تبلیغات تجاری، در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و ورزشی، فعالیت ها و اقدامات مربوط به کانون های تبلیغاتی، شرکت ها و سازمان های دولتی و غیردولتی بزرگ، متوسط و کوچک  در حوزه تبلیغات و حمایت از تبلیغات محصولات باکیفیت داخلی با عنوان "ساخت ایران" در عین رقابت با محصولات خارجی را مورد توجه و نقد و بررسی قرار می دهد.

بازتاب گردهمایی های مرتبط با تبلیغات از جمله همایش ها، سمینارها، نمایشگاه ها، جشنواره ها و... و یا نقد و بررسی تبلیغات ارائه شده در این گردهمایی ها از دیگر فعالیت های پایگاه خبری تبلیغات نیوز است. 

علاوه بر اینها، ارائه یادداشت های تخصصی مرتبط با موضوعات روز و رویدادهای اثرگذار در حوزه تبلیغات، بهره مندی از گزارش های جذاب و موثر با نگاه تحلیلی، گفتگو با چهره ها و فعالان حوزه تبلیغات درباره رویدادها و گذشته تا حال و آینده آن، معرفی و نقد کمپین های تبلیغاتی، تشکیل پرونده و پیگیری موضوعات سریالی و دنباله دار در عرصه تبلیغات بازرگانی، و نیز معرفی و... مرتبط با تبلیغات از جمله موضوعاتی است که در پایگاه خبری تبلیغات نیوز به آن پرداخته خواهد شد.

همچنین ارائه خدمات شامل مشاوره، آموزش و اطلاع رسانی منابع رسانه ای، خبری، علمی، پژوهشی با بهره مندی از مشاوران و متخصصان تبلیغات و بازاریابی، برای ایجاد پیوند بین دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فعالان بازار و از بین ردن خلا ارتباطی بین دانش تبلیغات با صنعت و هنر تبلیغات از بخش هایی است که همراه با رویکرد خبری - تحلیلی به مخاطبان ارائه خواهد شد.

مخاطبان تبلیغات نیوز، طیف گسترده ای از متخصصان، دانشگاهیان، فعالان و تمامی علاقه مندان به تبلیغات تجاری حتی خانواده ها و مخاطبان عام را شامل می شود که هر یک به فراخور نیاز و علاقه خود می توانند از مطالب این وب سایت بهره مند شوند. در این مسیر، تبلیغات نیوز مفتخر است از دیدگاه ها و نظرات اهل قلم و صاحبان فکر و اندیشه در عرصه تبلیغات بازرگانی استفاده نماید.

تبلیغات نیوز، ضمن رقابت سازنده با سایر رسانه های تخصصی فعال و باسابقه در این حوزه اعم از رسانه های مکتوب و الکترونیک، رفاقت را سرلوحه خویش قرار داده، امیدوار است گسترش اطلاع رسانی، نقد و تحلیل رویدادهای تبلیغاتی، ضمن ارتقای سواد رسانه ای مخاطبان و اشتراک دانش بین فعالان این عرصه، سهمی هرچند ناچیز در رونق اقتصادی و توسعه کشور داشته باشد. 

تبلیغات تجاری که یکی از پاشنه های آشیل آن در کشور، نبود زیرساخت های اطلاع رسانی، رسانه ای و نقد و بررسی تخصصی بوده است، خوشبختانه طی سال های اخیر، با گسترش رسانه های الکترونیک، به تدریج، مسیر هدفمند "آگهی برای آگاهی" را می پیماید؛ گرچه هنوز اندر خم کوچه آغاز است...

نظرات کاربران