جمعه, 10 فروردین ماه 1403

کد خبر: 334

تاریخ خبر: 1398/05/29

کافه بازار برگزار می کند: رویداد «تبلیغات در جست‌وجو» در شهریورماه

کافه بازار دی‌ماه سال گذشته از ابزار جدیدی به نام «تبلیغات در جست‌وجو» رونمایی کرد که به واسطه آن توسعه‌دهندگان می‌توانند با انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار خود، به طور هدفمند در معرض جست‌وجوی کاربران این پلتفرم قرار بگیرند.

به گزارش تبلیغات نیوز، رویداد «تبلیغات در جست‌وجو» با ارائه داده‌های واقعی از عملکرد ابزار «تبلیغات در جست‌وجوی بازار»، بررسی قابلیت‌ها، شرح سازوکارها و منطق سیستم این ابزار، چهارم شهریور برگزار خواهد شد.

در این رویداد، ابزار جست‌وجو در تبلیغات با حضور امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه بازار، ایمان رومنا، تحلیل‌گر داده کافه بازار، مینا جهانی، مدیر بازاریابی دیجیتال دیوار و محمدحسین جوادی مدیر محصول عملکرد این ابزار بررسی می‌شود.

گزارش عملکرد ابزار تبلیغات در جست‌وجوی بازار پنجم مردادماه منتشر شد. بر اساس این گزارش کاربران بازار تقریباً به طور متوسط روزانه شش میلیون جست‌وجو در اپلیکیشن بازار انجام می‌دهند. نمایش آگهی از طریق این ابزار از ۲۰۰ میلیون باز گذشته و هشت میلیون اپلیکیشن از طریق آن نصب شده‌اند.

 

تبلیغات در جستجو"، ابزاری تبلیغاتی برای رشد نصب اپلیکیشن‌های داخل کافه بازار است.

زمانی که کاربران دایره‌ی کلمات مرتبط با اپلیکیشن مورد نظر را جستجو می‌کنند، آن برنامه با برچسب تبلیغ نمایش داده می‌شود و می‌توانند آن را به راحتی نصب کنند.

                        

«تبلیغات در جستجو» چگونه کار می‌کند؟

ابتدا توسعه دهنگان بودجه‌ی تبلیغات روزانه‌ی خود را تعیین کرده و سپس با مشخص کردن کلمات کلیدی مرتبط با برنامه خود، اپلیکیشن به صورت هدفمند در صدر نتایج جستجو نمایش داده می‌شود.

 

آمار عملکرد "تبلیغات در جستجو" کافه بازار:

-         نمایش بیش از ۲۰۰ میلیون آگهی در صفحات جستجوی کافه بازار

-         نمایش آگهی یک برنامه با رکورد ۲/۴ میلیون بازدید در روز

-         بیش از ۸ میلیون نصب به روش "تبلیغات در جستجو"

 

معرفی برنامه‌ رویداد «جستجو در تبلیغات»

در این رویداد، «جستجو در تبلیغات» با حضور مدیر عامل کافه بازار  امین امیرشریفی، تحلیل‌گر داده‌  ایمان رومنا و مدیر این محصول محمد حسین جوادی به مهمانان معرفی می‌شود و شرکت کنندگان در رابطه با نحوه‌ي عملکرد و ویژگی‌های این ابزار از تیم کافه بازار مشاوره دریافت خواهند کرد.

رویداد « تبلیغات در جستجو » کافه بازار پیرامون سه موضوع اصلی آغاز و پی گرفته خواهد شد :

۱. بررسی قابلیت‌ها و ویژگی‌های ابزار «تبلیغات در جستجوی بازار»

۲.  بررسی داده های واقعی از «تبلیغات در جستجوی بازار»

۳. شرح و بسط کاملِ ساز و کار و منطق سیستم «تبلیغات در جستجوی بازار»

 

منبع: راه پرداخت

نظرات کاربران