جمعه, 10 فروردین ماه 1403

کد خبر: 593

تاریخ خبر: 1398/10/10

کاهش 15 درصدی هزینه تبلیغات برای بازی های ویدئویی

بررسی های موسسه آی اسپات نشان می دهد صرف هزینه برای تبلیغات بازی های ویدئویی در آمریکا در سال 2019 نسبت به سال 2018 کاهش یافته است.

به گزارش تبلیغات نیوز، ونچربیت اعلام کرد: در سال ۲۰۱۹ ( از اول تا ۸ دسامبر) مبلغی برابر با ۳۱۹.۶ میلیون دلار به تبلیغات تلویزیونی بازی های مختلف ویدئویی در آمریکا اختصاص یافته است. این رقم نسبت به سال ۲۰۱۸ حدود ۱۴.۸ درصد کاهش نشان می دهد.

همچنین مدت زمان اختصاص یافته به پخش تبلیغات بازی های ویدئویی در تلویزیون در آمریکا حدود ۲۷.۸ درصد کاهش یافته و میزان تاثیرگذاری این آگهی ها هم ۱۶.۱۰ درصد کمتر شده است.

بیشترین حجم تبلیغات مربوط به بازی های کنسول پلی استیشن بوده که رقمی برابر با ۱۰۸.۵ میلیون دلار را به خود اختصاص داده است. البته بودجه ای که به تبلیغات بازی های پلی استیشن اختصاص یافته ۴۵.۴ درصد کاهش نشان می‌دهد. در مقابل بودجه اختصاص یافته به تبلیغ بازی های ایکس باکس با رشد ۲۳۲ درصدی به ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است.

به نظر می رسد تولیدکنندگان بازی های ویدئویی ترجیح می دهند در کنار تلویزیون به پلاتفورم های دیگری مانند اینترنت توجه بیشتری نشان دهند و لذا صرف هزینه برای تبلیغات تلویزیونی را کاهش داده اند.

منبع: فارس

نظرات کاربران