تبلیغات نیوز- قبل از اینکه بیزینس بیت کوین را شروع کنید، آشنایی با اصطلاحات مرتبط با آن اهمیت دارد. بیت کوین محبوب¬ترین ارز دیجیتال ارزشمند در میان همه ارزهای دیجیتال است. شخصی به نام ساتوشی ناکاموتو در سال 2009 بیت¬کوین را به عنوان یک ارز دیجیتال اختراع کرد؛ ارزی که فقط به صورت آنلاین وجود دارد.
مردم به سادگی می توانند یک ارز دیجیتال خاص را پس¬انداز، سرمایه¬گذاری یا خرج کنند. امروزه بیت¬کوین به دلیل مزایای آن در همه کشورها پذیرفته شده است. مردم به راحتی می¬توانند تراکنش¬های آنلاین، کوچک یا بزرگ، بدون کارمزد یا بدون هزینه انجام دهند. علاوه بر این، کاربران بیت¬کوین می¬توانند برای خرید املاک، اقلام لوکس و همه¬چیز سرمایه¬گذاری کنند.
قبلا بانک¬ها، دولت¬ها، موسسات یا فقط برخی از بازرگانان، بیت¬کوین را می¬پذیرفتند اما این روزها، بازرگانان، پرداخت بیت-کوین را می¬پذیرند زیرا می¬دانند که دارای مزیت¬های زیادی است. در نهایت، وقتی تصمیم خود را برای سرمایه¬گذاری در بیت-کوین می¬گیرید، باید بدانید چگونه بیت¬کوین بخرید یا بفروشید و چگونه ارزهای رمزنگاری¬شده، بازی را تغییر می¬دهند. همچنین، هنگام انجام معاملات بیت¬کوین، مواردی وجود دارد که باید بدانید تا تصمیمات درست بگیرید.
همان¬طور که می¬دانید بیت¬کوین، یک ارز دیجیتالی است که به صورت آنلاین ارائه می¬شود و برای انجام تجارت آن، باید یک پلتفرم را انتخاب کنید. بنابراین مسوولیت انتخاب صرافی، یک بیت¬کوین ایمن یا قابل اعتماد است. همچنین برای محافظت از بیت¬کوین پس از خرید، ارسال یا دریافت آن، باید یک کیف پول بیت¬کوین تهیه کنید که کاملا ایمن باشد. در زیر چهار نکته اصلی که هر فرد باید هنگام برداشتن اولین قدم به سمت فرایند تجارت بیت¬کوین درنظر داشته باشد، آورده شده است:
• اول: ایجاد یک برنامه کامل
این موضوع، به این معنی است که پس از تصمیم نهایی برای انجام معاملات بیت¬کوین، به سادگی باید یک برنامه روشن در مورد زمان شروع و پایان ایجاد کنید. اگر کسی معامله را بدون هیچ برنامهای یا بدون دانستن اصول اولیه انجام دهد، بهطور مستقیم تعادل را از دست میدهد و این امر، برای سودآوری، فاجعهبار است. در این رابطه:
- کاربران باید در مورد سطح هدف خود شفاف باشند و برای آن، حد و مرز تعیین کنند.
- کاربران باید بدانند چه زمانی سود، جمع کنند و چه زمانی از ضرر، جلوگیری کنند.
- کاربران باید کاملا از تمام روندهای بازاریابی و جوانب مثبت و منفی بیت¬کوین آگاه باشند.
- کاربران باید به جای سرمایهگذاری کوتاهمدت، سرمایه¬گذاری بلندمدت را ترجیح دهند.
• دوم: مدیریت ریسک
همه کسانی که علاقهمند به انجام معاملات بیتکوین هستند، باید همه ابزارهای مدیریت ریسک و نحوه توزیع آن از طریق سبد معاملاتی را درنظر بگیرند. همین امر، به افراد امکان می¬دهد تا در مدت کوتاهی به سود قابل توجه یا تدریجی برسند. همچنین مهم¬ترین چیزی که همه باید بدانند این است که تجارت بیت¬کوین، یک بازار پرریسک است. بنابراین اگر میخواهید از ضرر بزرگتری جلوگیری کنید، باید از هر چیزی که وارد بازار میشود، آگاه باشید.
• سوم: کلاهبرداریها را بشناسید
از آنجایی که بیتکوین، رمزارز محبوبی است که به صورت آنلاین وجود دارد، بنابراین مملو از کلاهبرداریها یا خطرات فراوان است. گروه¬های زیادی وجود دارند که همیشه به دنبال معامله¬گران بومی یا بیت¬کوین هستند. همچنین موقعیتهای مختلفی وجود دارد که بیتکوینها را در معرض خطر قرار دهد، بنابراین باید از همه موقعیتها و کلاهبرداریها اطلاع داشته باشید تا از ضررهای بزرگتر جلوگیری کنید.
• چهارم: به هرچه میشنوید، اعتقاد نداشته باشید
این، مهم¬ترین چیزی است که باید با آن معامله کرد. هر فردی که علاقه¬مند به تجارت بیت¬کوین است، باید فقط چیزهایی را که می¬بیند یا قانونی است، باور کند. افراد همیشه باید به بازار بچسبند تا بدانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است و سپس تصمیمات درست را بر اساس آن اتخاذ کنند.
همه آنچه ذکر شد، موارد مهمی هستند که باید در نهایت، در اولین قدم خود به سمت تجارت بیت¬کوین لحاظ کنید. فارغ از موارد مشابه، چندین موضوع مهم وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید مانند نحوه دریافت کیف پول بیت¬کوین که بهترین پلتفرم برای تجارت است یا موارد دیگر.
بنابراین مردم به راحتی می¬توانند با مراجعه به منابع مختلف آنلاین، درباره همه مواردی که برای تجارت آنلاین بیت¬کوین ضروری هستند، اطلاع کسب کنند. همچنین آنها باید پلتفرم یا وب¬سایت معتبر را برای تجارت، انتخاب کنند تا خدمات بهتری دریافت نمایند. مردم باید بدانند سود، سود است؛ چه کوچک باشد، چه بزرگ.
سعید میرشاهی
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
ماسک درباره توییتر: چطور تبلیغات کنندگان بدانند در قبال پول شان چه دریافت می کنند؟
ایران و فرصت تبلیغات در جام جهانی قطر 2022
نحوه کاربرد فرايند تحقيقات بازاريابي در فست فودها
همکاری لگو و اپیک گیمز برای ایجاد محیط دیجیتال جدید ویژه کودکان
18 راه برای خراب کردن شهرت تان در فیس بوک!
فقط تبلیغات کافی نیست: گرانی اینترنت؛ از چراغ سبز قیمت تا چراغ قرمز کیفیت
تاثیر آموزش مهارت های سه گانه رایانه ای در تبلیغ مهدکودک ها
کاسبان اختلال اینترنت ثابت مخابرات / سود میلیاردی سرویس دهندگان اینترنت همراه
تبلیغات فریبنده کنسرت خوانندههای فارسی زبان و کلاهبرداری از طریق اعلام نرخ غیرواقعی
8 شاخص مهم درباره هاست سرور گیم که باید به دنبال آن باشید
وقتی تبلیغات فریبنده و دروغین، جراحی زیبایی را در صدر شکایت از پزشکان قرار می دهد
7 تکنیک تبلیغاتی و کاربردی برای تاثیر مثبت رسانه های دیجیتال بر یادگیری کودکان
5 ویژگی ضروری یک اپلیکیشن موبایلی برای موفقیت در تبلیغات و تجارت الکترونیک
فناوری، چگونه به پایداری کسب وکار کمک می کند؟
4 نکته مهم که باید در تجارت بیت کوین بدانید
تبلیغات رمزارزها و سه دلیل برای سرمایه گذاری در زمینه سکه های حریم خصوصی
ادغام شرکتهای موبایل و لوازم الکترونیکی مصرفی سامسونگ
بهترین، جذاب ترین و هیجان انگیزترین لپ تاپ های ۲۰۲۲ کدامند؟
مزایا و دلایل برون سپاری توسعه نرم افزار به شرکت های متخصص فناوری
متن کامل طرح مجلس درباره فضای مجازی و پیام رسان ها: جایگاه و وضعیت تبلیغات در پیام رسان های داخلی و خارجی
چگونه فناوری ها بودجه تبلیغات انتخاباتی را کاهش می دهند؟/ بازاریابی فناورانه در خدمت تبلیغات کاندیداها
تاثیر کرونا بر شاغلان روزنامه نگاری و آگهی رسانه ها/ روش های مقابله با کاهش درآمد آگهی آژانس های خبری در دوران کرونا
بررسی بازار سیاه آگهی های واکسن کرونا در جهان از ابتدا تا کنون + قیمت ها
7 باید و نباید اینستاگرام برای حساب های تجاری
نقدی بر مشتری مداری در شیوه پیگیری اقساط بانک مسکن/ بانک: اخطار است! مشتری: تهدید است! / هیچ وقت یک مشتری را تهدید نکنید!
نارضایتی مشتریان از "امن ترین پیک ایران" / الوپیک گفت پرونده شکایت زیاد است، می توانید به مراجع قضایی مراجعه کنید!
از تبلیغ تا ضدتبلیغ؛ واکسن ایرانی کرونا: بزنیم یا نزنیم؟!/ دوقطبی سازی سلامت در سایه تبلیغات
پرونده تبلیغات سایت های شرط بندی توسط سلبریتی ها: به نام کاربران، به کام قماربازان!
ماجرای شستا و آگهی مزایده 68 میلیارد تومانی ساختمان فدراسیون فوتبال
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا شد/ مقایسه و تحلیل هزینه تبلیغات انتخاباتی بایدن و ترامپ/ تبلیغات بیشتر = رئیس جمهوری؟!
تبلیغات ثبت نام و فروش واکسن «آنفلوآنزا» در فضای مجازی ممنوع است
تبلیغات رسانه ای و مدعیان طب سنتی، متهمان اصلی کاهش مصرف لبنیات در کشور! / تبلیغاتی که درباره روغن پالم شده، درست نیست
احراز هویت کاربران و کالاهای ارائه شده در حوزه خودرو و مسکن الزامی شد
کاهش حقوق بازیکنان بارسلونا به خاطر قطع درآمدهای ناشی از تبلیغات
16 پیشنهاد برای افزایش درآمد در دوران رکود با استفاده از تبلیغات
دستبند هوشمند شرکت «ردمی» وارد بازار شد
دستگیری کلاهبردار میلیاردی فروش داروی ضدکرونا
کمک مالی فیسبوک به رسانههای جهان در دوران «کرونا»
ماجرای تبلیغات گسترده ثبت نام یارانه کرونا و تسهیلات چهار درصدی: از شایعه تا واقعیت
فروش اینترنتی دارو ممنوع است
دستگیری عاملان انتشار اخبار و تبلیغات کذب کرونایی
گوگل: حذف میلیون ها تبلیغ ماسک و مواد ضدعفونی برای مبارزه با سودجویان کرونا
برخورد قاطع با منتشرکنندگان آگهیهای جعلی فروش اقلام دارویی و بهداشتی مرتبط با کرونا
از ادعا تا واقعیت: درآمد 285 میلیاردی تلویزیون از آگهی های سریال پایتخت/ هر قسمت 19 میلیارد
هزینههای تبلیغات ارزش افزوده چه زمانی به مشترکان برمیگردد؟
دستگیری فروشنده مواد ضدعفونی در سایت دیوار
وضعیت تبلیغات گردشگری و تورگردان ها در ایام کرونا/ وام ۱۲ درصدی کرونا حکم جریمه را دارد
صفر تا صد پنل نمایندگی پیامک
از "طبیعت" تا تراریخته: تیزری که صدای موافقان را درآورد/ واکنش شدید مرجع ملی ایمنی زیستی به تبلیغ روغن غیرتراریخته: تشویش اذهان عمومی است
مسابقه کرونایی «جان من ایران من»: از حمایت تا مبارزه
یک بام و دوهوای تبلیغات در ایام کرونا: حراجستون مرگ!/ الان بساط تان را جمع کنید/ رفاه در کرونا نیست
انواع شگردهای دروغین تبلیغات کرونایی: از ماسک تا محصولات ضدعفونی/ با 124 تماس بگیرید
فیس بوک، نمایش تبلیغات مرتبط با کرونا را ممنوع کرد
تبلیغات گسترده سایت های شرط بندی و تجربیات تلخ کاربران
پویش اینستاگرامی مجری مشهور برای رونق کارآفرینی زنان در عصر کرونا
داستان زندگی خلافکاری که صاحب برند شد!
تبلیغات گمراه کننده تویوتا علیه خودروهای برقی
چیزی به نام سلول بنیادی تخمک نداریم؛ تبلیغات آن، کذب است
تبلیغات ویروسی بدتر از ویروس کرونا
از اسنپ تا پارس آنلاین: جزییات تبلیغ برندهای محبوب ایرانی در ال کلاسیکوی محبوب دنیا
کرونا، نوروز و تبلیغات موسسات کنکور برای اردوی مطالعاتی!
تبلیغات و کرونا: از بهنوش بختیاری و تبلیغ شربت ضدکرونا تا بازار سوداگران ماسک و اقلام بهداشتی
انتقاد یونیسف و سازمان بهداشت جهانی از تبلیغات مضر صداوسیمای ایران برای سلامت کودکان
آگهی 18 + در مترو: رحم اجاره ای با 3 میلیون درآمد! +عکس
پرونده تبلیغات ال جی و سامسونگ در ایران: خداحافظی با تابلوهای تبلیغاتی شهری و فروشگاه ها
تبلیغات کثیف؛ سلام به بهار! / 11 جرم تبلیغاتی کدامند؟
تبلیغات حلوایی!
همیشه حال خوب: از توهم تبلیغاتی تا واقعیت؟/ چهار توصیه کاربردی برای زمانی که حال مان واقعا بد است
اظهارات دادکان درباره تبایغات دور زمین، جذب اسپانسر و درآمدزایی در آستانه انتخابات رئیس جدید فدراسیون فوتبال
تبلیغات انتخاباتی، کاغذ را گران کرد/ نمایندگانی که قرار است مشکل گرانی را حل کنند، خودشان عامل تورم شدند!
نصب تبلیغات کاندیداها بر روی علائم راهنمایی و رانندگی ممنوع است
تبلیغ یک کاندیدای مجلس: بفرمایید سوپ!
برگزیدگان دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران معرفی شدند/ اسامی بهترین وب سایت های تبلیغات و بازاریابی دیجیتال
مروری بر پوسترهای تبلیغاتی فیلمهای سینمایی معروف ایران در 70 سال گذشته
تایید گزارش "تبلیغات نیوز" توسط معاون وزیر بهداشت: سرانه مصرف شیر باز هم کاهش یافت/ مشکلات صادرات برندهای لبنیاتی بعد از اطلاع رسانی غلط تلویزیون
حضور زنان در تبلیغات از نگاه استاد زن حوزه علمیه: ممنوع! / چه اصراری است زن، ماکارونی تبلیغ کند؟ توهین است/ زن، اصلا جلوه تبلیغاتی ندارد
"برند ایران" در حال تخریب است
تصویر رهبری و روحانی روی جزوه تبلیغاتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
شرایط درج تبلیغات انتخاباتی: تبلیغ روی وسایل حمل و نقل عمومی ممنوع است
فروش تعدادی از املاک دیپلماتیک ایران در سه کشور
بازخوانی پرونده تبلیغاتی چهارساله کیمیا علیزاده: از تبلیغ نوشیدنی انرژی زا در ایران تا عضویت تیم ملی تکواندوی آلمان/ از ریو 2016 تا توکیو 2020/ وداع سلبریتی برندینگ ها؟!
نظرات کاربران