تبلیغات نیوز- سعید میرشاهی: با رشد اینترنت موبایل و گوشیهای هوشمند، اپلیکیشنهای پیامرسان و ارتباطات موبایلی به نیرویی قوی در این عرصه تبدیل شدهاند.
تبلیغات نیوز- دکتر ابرج قره داغی: اغلب نظریهپردازیها به درک ما از دنیا کمک میکنند. ساختهایی که از روانشناسی شناختی نشئت گرفتهاند، مانند حافظه و رفتار، به صورت آشکار، به طرق مختلف، در ارتباط میان تبلیغ و مصرفکننده مطرحاند.
تبلیغات نیوز- آسیه فروردین: تحول در حوزه پرداخت بدون تماس که طی سالهای گذشته تا کنون، بارها مطرح شده، با اعلام بانک مرکزی، اکنون به سمت عملیاتی شدن پیش میرود. با استفاده از فناوری NFC، قرار است موبایلها، هنگام خرید، جایگزین کارتهای بانکی شوند؛ اقدامی که وداع تدریجی با این کارتها را در زمان خرید رقم میزند. با این حال، پیادهسازی این طرح، با وجود مزایای آن، به دلیل برخی ضعفهای زیرساختی سختافزاری و نرمافزاری در ایران و الزامات فناورانه، چالشهایی را نیز به دنبال دارد.
تبلیغات نیوز- سعید میرشاهی: تبلیغات اسپانسری بیمه البرز در یک تاکشوی تلویزیونی، با وجود رونمایی از برخی محصولات جدید این شرکت برای اولین بار، از نظر مخاطبشناسی، رسانهشناسی، محتوا و ساختار پیام و سلبریتی برندینگ در تبلیغات، با چالشهای جدی مواجه است. به تعبیر دیگر، پازل ماندگارسازی محصولات و خدمات، کامل نیست و نیازمند چیدمان درست قطعات، در کنار همدیگر است.
تبلیغات نیوز - آسیه فروردین: طرح «پذیرنده ملی» بانک ملی با حمایت از پذیرندگان و دارندگان کارتهای بانکی، پل ارتباطی فعالان بازار شبکه پرداخت الکترونیک است. این طرح در قالب جشنواره، با ایجاد رقابت جذاب و انگیزهبخشی بین PSPها و مشتریان، ارتقای فروش و درآمد بیشتر، توسعه کسبکارها، افزایش سهم بازار و تقویت برند این بانک را در دستورکار قرار داده است.
تبلیغات نیوز- نخستین همایش ملی «قند پارسی» با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و برگزیدگان همایش تقدیر شدند.
تبلیغات نیوز- ترکیب هیئت داوران همایش ملی «قند پارسی» در دو حوزه آثار برخط و غیربرخط مشخص شد. بر این اساس، سعید میرشاهی، مدیر مسئول تبلیغات نیوز به عنوان یکی از اعضای هیئت داوران این همایش، بررسی و ارزیابی آثار را در کنار سایر اعضا برعهده دارد.
تبلیغات نیوز- کتاب "اسناد مرجع روابطعمومی" نوشته دکتر عادل میرشاهی، با هدف کمک به سازمانها و روابطعمومیها در تدوین اسناد مرجع روابطعمومی منتشر شد. کتابی که فعالان تبلیغات به خاطر ارتباط تنگاتنگ با روابط عمومی ها نیازمند آن هستند.
تبلیغات نیوز- چند روز قبل، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بررسی و برگزاری جلسات بسیار درباره ضرورت تغییر نام معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی، عنوان "معاونت امور رسانهای و تبلیغات" را با ابلاغ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگزین معاونت مطبوعاتی کرد. اکنون جمعی از فعالان تبلیغاتی کشور با ارسال نامهای، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» قدردانی کردند.
تبلیغات نیوز- نخستین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی، سه شنبه، ۱۴ آذرماه با حضور مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران وزارت صمت، فعالان تبلیغات و کسبوکار، پلتفرمها، پیامرسانها، کانونهای تبلیغاتی و فریلنسرها همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شد.
تبلیغات نیوز - همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، 14 آذرماه 1402 برگزار می شود.
تبلیغات نیوز- نخستین روز نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته در حالی برگزار شد که در همان روز نخست، شاهد رقابت جذاب و همزیستی مسالمت آمیز برندهای مطرح حوزه تبلیغات بودیم.
تبلیغات نیوز- همزمان با برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در ایران، طی روزهای 13 تا آذرماه 1402، همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگااه آموزشی در حوزه تبلیغات در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
تبلیغات نیوز- سعید میرشاهی: نمایشگاه های مرتبط با تبلیغات و بازاریابی در نقاط مختلف دنیا با ویژگی های برجسته و بسیاری از شرکت کنندگان از برندهای معتبر و بازدیدکنندگان برگزار می شود. در آستانه نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران که طی روزهای 13 تا 16 آذرماه امسال (1402)، برگزار می شود، ۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا و ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی مرور شده است.
تبلییغات نیوز- مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سند ساماندهی تبلیغات در عرصه فضای مجازی با فرایند تسهیل گری در حال تدوین است، گفت: سهم ایران در تبلیغات در بازارهای جهانی ناچیز است.
تبلیغات نیوز- آسیه فروردین: جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای صنعت تبلیغات و بازاریابی در جهان است. این جشنواره هر ساله هزاران حضوری از حوزههای مختلف صنعت خلاقیت را به خود جذب میکند و به عنوان نمایشگاه برتری در زمینه هنر و ابتکار شناخته میشود.
تبلیغات عالیس از نگاه مدیرعامل عالیس: مبلغ قرارداد ما کف تعرفه است/ منتقدان حتما دارای نیت خاصی هستند
بازخوانی پرونده تبلیغاتی چهارساله کیمیا علیزاده: از تبلیغ نوشیدنی انرژی زا در ایران تا عضویت تیم ملی تکواندوی آلمان/ از ریو 2016 تا توکیو 2020/ وداع سلبریتی برندینگ ها؟!
نقد تیزر "توی بورس باشیم": تراریخته بخوریم یا نخوریم؟!
تبلیغ "انتقام سخت" از ترامپ به شیوه عالیس: کدومو بدم؟!
شگرد تبلیغاتی سایت های درج آگهی مسکن برای خانه دار شدن شما با وام 240 میلیونی
حضور زنان در تبلیغات از نگاه استاد زن حوزه علمیه: ممنوع! / چه اصراری است زن، ماکارونی تبلیغ کند؟ توهین است/ زن، اصلا جلوه تبلیغاتی ندارد
نکاتی که هنگام خرید از سایت های درج آگهی باید رعایت کنید
تبلیغات سایت های قمار و شرط بندی به نام پیش بینی فوتبال توسط شاخ های اینستا: چه کسی پاسخگوست؟
صفر تا صد ماجرای جنجالی تبلیغات و خدمات ارزش افزوده: پز آنها عالی و جیب شما خالی!
آگهی عجیب ولی واقعی: به بانویی مهربان و خندهرو جهت ازدواج نیازمندم!
ماجرای تبلیغ خودروهای چینی و لکسوس توسط مانکن های ایرانی
و دوباره آل اشپورت...!
آغاز تولید لوازم خانگی با برند ملی
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
ماجرای واگذاری یک برند به بخش خصوصی: ارزش ایران ایرتور 500 میلیارد یا 34 میلیارد؟!
دمنوش های تبلیغاتی را بدون نظر متخصص تغذیه نخرید
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
تبلیغات دستگاه های کمک لاغری؛ راست یا دروغ؟
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
قصه پرغصه جعل برندهای مشهور در ایران: برند فیک، تبلیغات فیک، مشتریان واقعی!
سامانه یکپارچه بیمه ملت، نماد یوز ایران در عرصه بیمه درمان!
واتس اپ چگونه درآمدزایی می کند؟
آمارها و حقایقی درباره پیام رسانهای موبایلی: از فیس بوک و تلگرام تا واتس اپ با 2.8 میلیارد کاربر
میزان تاثیر افراد مشهور بر فروش از نگاه صاحبنظران تبلیغات
اهداف تبلیغات از نظر مدل داگمار
دیدگاه ساختگرایانه اجتماعی درباره تبلیغات
نسخه جدید همراه بانک تجارت در عصر پادشاهی اپلیکیشن ها
بیمه تجارت نو: حال خوب بیماران با حذف نسخه کاغذی دارویی
آینده تبلیغات فناوری پرداخت بدون کار بانکی: بیمها و امیدهای استفاده از NFC
نقد تبلیغات اسپانسری بیمه البرز در «شب خوش»: پازل ناتمام
تحلیل و بررسی تبلیغات طرح پذیرنده ملی بانک ملی: پل ارتباطی خانواده پرداخت الکترونیک: از پذیرندگان تا مشتریان
نخستین همایش قند پارسی با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات برگزار شد/ برگزیدگان همایش قند پارسی تقدیر شدند
قند پارسی؛ گذار از طفولیت و مظلومیت به رشد و بلوغ زبان فارسی در تبلیغات
برگزیدگان پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات همزمان با برگزاری نخستین همایش «قند پارسی» تقدیر میشوند
جزییات برگزاری نخستین همایش ملی قند پارسی / اجرای طرح دیده بان زبان فارسی از اول بهمن 1402/مظلومیت زبان فارسی، تیتر رسانه ها باشد
ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات/ سعید میرشاهی عضو هیئت داوران قند پارسی شد
کتابی که فعالان تبلیغات هم باید بخوانند:"اسناد مرجع روابطعمومی"
ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها د
تاثیرات نامگذاری جدید "معاونت" بر توسعه تبلیغات در ایران/ دلایل تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات
گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و اولین همایش فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی
با تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» صورت گرفت: تقدیر فعالان تبلیغات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
در اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی مطرح شد: چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
جزییات و ریز برنامه همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات ایران: از هوش مصنوعی تا ویدئومارکتینگ
۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا + ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions: پرچمدار ابتکار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات نگیرید، تعطیل می شوید: پایان کار شبکه ماهواره ای «من و تو»، بعد از 14 سال!
فهرست 28 شرکت تبلیغاتی برتر ایران 2023 / 1402 از نگاه کاربرپسندترین پلتفرم جهان در حوزه فناوری اطلاعات
گزارش تصویری تبلیغات نیوز از نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی درباره نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
کانونهای تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
برنامههای جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
برندینگ نمایشگاهی چیست: 6 نکته مهم درباره مراحل و عناصر برندینگ نمایشگاهی/ چگونه نمایشگاه فرصت برندسازی می شود؟
چرا نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، معیار رتبهبندی کانونهای تبلیغاتی است؟ / نمره منفی صدها آژانس تبلیغاتی غیرفعال در کشور / فهرست آژانسهای تبلیغاتی برتر در پاییز 1402
5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاهها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطبترین اینفلوئنسرهای 1402
تبلیغات چقدر و چگونه در زنجیره صادرات کشورها موثر است: 7 عامل تاثیرگذار کدامند؟
طیف وسیع شرکتکنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟
چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
چرا آوین افراز رکورددار و مجری "انحصاری" نمایشگاه تبلیغات است؟ / دلایل بدنامی آوین افراز و برگزاری ضعیف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نتایج تبلیغات غیرواقعی درباره "گل" و روانگردان در ایران : 52 درصد مصرفکنندگان، ۱۵ تا ۲۹ ساله هستند
تبلیغات VPN و فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم
جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها
خلاصه گزارش گردش مالی تبلیغات در سال های 2023 و 2024: سهم شرکتهای برتر، رسانههای اجتماعی و خردهفروشی، تلویزیونهای اینترنتی و موتورهای جستجو
20 واقعیت مهم: شرکتکنندگان نمایشگاهها در 2023 درباره نمایشگاهها چگونه فکر میکنند؟
بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وبسایت معتبر جهانی نمایشگاهی
آغاز به کار شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»
پنج کاربرد مهم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۳
تاثیر هوش مصنوعی بر رپرتاژ آگهی در رسانه ها
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می شود
منفعت 186 میلیون دلاری ایران از استخراج بیتکوین طی شش سال
5 تغییر جدید که اروپاییان با ورود به اکانت رسانههای اجتماعی احساس میکنند
مرگ تدریجی یک رویا اینترنت جهانی: خداحافظ!
پدر ایرانی مودم کابلی چگونه برند شد؟/ سرگذشت یک ایرانی که اینترنت را جهانی شد
اینترنت جهانی: خداحافظ / سرنوشت تبلیغات با اینترنت تکه تکه
گزارش سی ان ان: خسارات اقتصادی قطعی اینترنت در سال 2022: 25 میلیارد دلار و 114 خاموشی / اینترنت حق است نه امتیاز
رسانههای اجتماعی: حال و آینده روزنامهنگاری و تبلیغات
راهکارهای اساسی برای نظافت محوطه با استفاده از دستگاههای صنعتی (رپرتاژ آگهی)
پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)
اولتیماتوم ماسک به تایوان