شنبه, 08 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 815

تاریخ خبر: 1402/09/10

چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402

تبلیغات نیوز- طبق مصوبات شورای سیاستگذاری نوزدهمین «نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»، فراخوان شعار نمایشگاه برای مشارکت فعالان این عرصه منتشر می‌شود. همچنین در این نمایشگاه، از چهار اقدام موثر در حوزه تبلیغات و بازاریابی، رونمایی خواهد شد.

در دومین جلسه شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه که اول آبان‌ماه 1402 در محل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، مواردی همچون تعیین موضوعات کارگاه‌های آموزشی، دعوت از پیشکسوتان تبلیغات، تهیه فهرست کانون‌های هدایای تبلیغات و تخصیص سالن‌ مجزا به آنها، تعیین سالن 35 برای ستاد و پاویون نمایشگاه، برپایی غرفه معاونت مطبوعاتی شامل موزه تبلیغات، کافه تبلیغات، کارگاه آموزشی و نیز انتشار فراخوان شعار نمایشگاه با تخصیص جایزه ویژه تصویب شد.

حضور اینفلوئنسرها و دانش‌بنیان‌ها به صورت پاویون، پیگیری حضور نهادهای حرفه‌ای و انجمن‌های تخصصی مرتبط با تبلیغات از جمله انجمن تبلیغات ایران، انجمن علمی تحقیقات بازاریابی و انجمن روابط عمومی، از دیگر مصوبات دومین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بود. در این جلسه، مقرر شد شرکت آوین‌افراز، مجری برگزاری نمایشگاه مذاکرات لازم را با سازمان توسعه تجارت و مسئولان نمایشگاه بین‌المللی برای هماهنگی‌های مربوطه انجام دهد و نسبت به تهیه کنداکتور نمایشگاه اقدام نماید.
همچنین در سومین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه، که 8 آبان‌ماه 1402 برگزار شد، عباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تاکید بر لزوم پیگیری حضور کانون‌های تبلیغاتی مطرح پایتخت و شهرستان‌ها و نیز حضور پلتفرم‌ها، پیام‌رسان‌ها، فریلنسرها و بلاگرها، از رونمایی چهار اقدام موثر در حوزه تبلیغات و بازاریابی در نمایشگاه خبر داد. به گفته وی، در بیستمین نمایشگاه، حوزه «بسته‌بندی» به عنوان یکی از محورهای مهم تبلیغات اضافه خواهد شد.

تعیین مسئول ستاد خبری نمایشگاه و لزوم تهیه فراخوان رسانه‌ای، تعیین مسئول هماهنگی و اجرایی ظرفیت‌های نمایشگاه، طراحی پوستر نمایشگاه، پیگیری حضور سفیران تبلیغات یا سلبریتی‌های مطرح این حوزه، از دیگر مصوبات سومین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بود.
در این جلسه، همچنین مقرر شد ساخت تیزر و طرح تبلیغات محیطی و نیز تعیین نقشه نمایشگاه و جانمایی از سوی شرکت آوین‌افراز به عنوان مجری نمایشگاه، پیگیری و نتیجه، در جلسه آینده شورای سیاستگذاری نمایشگاه ارائه شود. 

گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات، 13 تا 16 آذرماه 1402 به مدت چهار روز (ساعات 8 تا 15) به همت شرکت آوین‌افراز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه:

  B2n.ir/h40033


 

نظرات کاربران