تبلیغات نیوز - آسیه فروردین: طرح «پذیرنده ملی» بانک ملی با حمایت از پذیرندگان و دارندگان کارتهای بانکی، پل ارتباطی فعالان بازار شبکه پرداخت الکترونیک است. این طرح در قالب جشنواره، با ایجاد رقابت جذاب و انگیزهبخشی بین PSPها و مشتریان، ارتقای فروش و درآمد بیشتر، توسعه کسبکارها، افزایش سهم بازار و تقویت برند این بانک را در دستورکار قرار داده است.
شبکه پرداخت الکترونیک و استفاده از کارتخوانها در ایران، طی دهه اخیر، رشد فزایندهای داشته است. این رشد نه تنها فرایند پرداخت و انتقال وجه را بهبود داده، بلکه امنیت بالا، سرعت بیشتر و رصد دقیقتر معاملات و سهولت فعالیت کسبوکارها را موجب شده است. از سوی دیگر، تعداد کارتهای بانکی به ازای هریک از شهروندان افزایش قابل توجهی داشته و استفاده از آنها بهویژه برای پرداختهای خرد به یک عادت رایج تبدیل شده است.
آمارهای بانک مرکزی نشان میدهد:
1. تعداد کل کارتهای صادره شبکه بانکی در پایان سال گذشته، بیش از 445 میلیون فقره بوده است. به طور میانگین به ازای هر فرد حداقل 5 کارت بانکی وجود دارد.
2. با وجود ساماندهی مالیاتی ابزارهای پذیرش در شبکه پرداخت، بیش از 8 میلیون کارتخوان در ایران، در اسفندماه 1401 گزارش شده است.
فارغ از مزایا و معایب آمار کارتهای بانکی و کارتخوانها، بانک ملی ایران به عنوان یکی از پیشگامان خدمات بانکی کشور، با بیش از 90 سال سابقه، حدود 80 میلیون مشتری و بالغ بر 2600 شعبه در کشور، طی سالهای گذشته تا کنون، به منظور پاسخگویی به دغدغهها و رفع نیازهای شبکه بانکی و مشتریان در حوزه پرداخت الکترونیک، گام برداشته است.
طبق گزارش شاپرک در مهرماه امسال (1402)، بانک ملی، بیشترین تعداد کارت بانکی فعال در شبکه بانکی را دارا بوده و با برخورداری از سهم 20.95 درصدی، رتبه نخست را دارد. ضمنا بر اساس گزارش دیماه 1402 شاپرک، سهم بانک ملی از کل «کارتهای بانکی تراکنشدار»، 20.52 درصد بوده که بالاترین میزان را دارا بوده است. همچنین بیشترین سهم از تعداد تراکنشهای صادرشده در دیماه به بانک ملی اختصاص داشته است.
همچنین طبق آخرین گزارش «نیلسونریپورت» درباره رتبهبندی شرکتهای پرداخت الکترونیک در سال 2022، شرکت سداد، متعلق به بانک ملی، رتبه 52 را در بین PSPهای دنیا کسب کرده است. بر اساس گزارش اقتصادی دیماه امسال شاپرک، سداد، با پوششدهی 11.86 درصد در زمینه سهم بازار از نظر مبلغ تراکنش، جایگاه سوم را در بین رقبا به خود اختصاص داده است.
با توجه به سهم بیبدیل پذیرندگان بانک ملی و نیز صاحبان کارتهای بانکی در رونق صنعت پرداخت، بانک ملی ایران اخیرا «طرح پذیرنده ملی» را با شعار «همه برندهاید»، راهاندازی کرده است. هدف طرح، دریافت نیازمندیهای متنوعِ خدمات بانکداری و پرداخت توسط کسبوکارها به صورت متمرکز و به کمک شبکه گسترده شعب بانک ملی است.
اجرای این طرح، ضمن جلوگیری از پراکندگی امور بانکی و اتلاف وقت دارندگان کارتخوان بانک ملی، موجب تمرکز پذیرندگان بر فعالیتهای کسبوکاری خود میشود. طرح پذیرنده ملی، به عنوان یکی از طرحهای جدید و ابتکاری بانک ملی، در قالب جشنواره «پذیرنده ملی» از بهمنماه امسال کار خود را آغاز کرده و تا پایان فروردینماه سال آینده، تداوم خواهد داشت.
خلاصه طرح پذیرنده ملی در قالب زیر فهرست شده است:
نام: «طرح پذیرنده ملی» در قالب جشنواره «پذیرنده ملی»
هدف: حمایت از کسبوکارها با ارائه خدمات بانکداری به طور متمرکز (پاسخ به نیازهای دارندگان کارتخوان بانک ملی از طریق بستههای تشویقی و خدماتی و نیز اهدای جوایز ویژه به صاحبان کارتهای بانکی)
مخاطبان هدف:
الف- پذیرندگانی که دستگاه کارتخوان و یا درگاه پرداخت خود را به حسابهای بانک ملی ایران متصل کردهاند
ب- تمام دارندگان کارتهای فعال در شبکه بانکی
مدت زمان اجرا: 3 ماه (اول بهمن 1402 تا پایان فروردین 1403)
شرایط ورود به جشنواره:
الف- برای دارندگان کارتخوان بانک ملی:
داشتن حداقل ۳۰ میلیون تومان تراکنش ماهانه (پوز) توسط دارندگان کارتخوان بانک ملی
ب- برای دارندگان تمام کارتهای بانکی
انجام پرداختهای بالای 200 هزار تومان از طریق ابزارهای مختلف پذیرش پرداخت الکترونیک سداد (شامل کارتخوان، درگاه پرداخت و اپلیکیشنهای پرداخت)
جوایز:
الف- برای دارندگان کارتخوان بانک ملی:
تسهیلات ویژه تا سقف 50 میلیارد ریال با نرخ مصوب
تسهیلات 2 میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد
ماهانه۱۰ کمک هزینه 10 میلیارد ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر ۱ میلیون تومان، ۱ امتیاز)
ب- برای دارندگان کارتهای تمام بانکها:
برنده شدن ۹۵ جایزه 100 میلیون ریالی در صورت خرید از طریق کارتخوان بانکملی (سداد) با کسب حداقل ۲ امتیاز، (هر ۱۰۰ هزار تومان، یک امتیاز) به طور ماهانه
بخشهای مسابقه
الف- ویژه دارندگان کارتهای شبکه بانکی کشور
ب- ویژه دارندگان دستگاههای کارتخوان بانک ملی ایران
همانگونه که اهداف، مخاطبان، شرایط شرکت و جوایز آن نشان میدهد این جشنواره، تنها یک رویداد معمولی نیست، بلکه فرصتی برای رقابت جذاب و توسعه کسبوکارها و نیز ایجاد انگیزه و تحول در صنعت بانکداری و پرداخت است. ماموریت اصلی این جشنواره، حمایت از پذیرندگان و دارندگان کارتهای بانکی، در قالب اعطای تسهیلات و جوایز ویژه است که آن را به یک زنجیره ارتباطی بین بانک ملی، کسبوکارها و افراد تبدیل میکند.
نکته قابل توجه، امکان شرکت تمام دارندگان کارتهای بانکی فعال در شبکه بانکی در این طرح است که یک فرصت کمنظیر برای رفاقت در کنار رقابت مسالمتآمیز به منظور بهبود شاخصهای اقتصادی در حوزه پرداخت الکترونیک است. در واقع، بانک ملی ایران با معرفی طرح پذیرنده ملی و برگزاری این جشنواره، یک چالش جذاب در زمینه ارتقای توانمندی پذیرندگان در حوزه پرداخت الکترونیک و تسهیل فعالیت کسبوکارهای دارنده کارتخوان بانک ملی ایجاد کرده و با پرداخت جوایز، اعطای تسهیلات ویژه و کمک هزینه، گام ارزشمندی در این مسیر برداشته است.
• چهار ضلعی نتایج طرح پذیرنده ملی
طرح پذیرنده ملی و جشنواره آن، حداقل چهار نتیجه زیر را به دنبال دارد:
اول- ایجاد انگیزه برای ارتقای فروش از طریق کارتخوان بانک ملی: با این کار، کسبوکارهای فروشگاهی یا تمام کسانی که از دستگاههای پوز (POS) برای انجام فعالیت تجاری استفاده میکنند، طی یک رقابت جذاب، دسترسی مشتریان به محصولات و خدمات را افزایش داده و در نتیجه درآمد خود را ارتقا میدهند.
دوم- رشد و توسعه کسبوکارها: بانک ملی ایران با ارائه تسهیلات مالی ویژه به پذیرندگان فعال و خلاق، زمینه را برای رشد کسبوکارهای فعال در حوزه پرداخت الکترونیک فراهم میکند و یک محیط پویا و خلاق برای تداوم فعالیت آنها ایجاد مینماید.
سوم- افزایش سهم بازار با ایجاد پل ارتباطی مشتریان و PSPها: بانک ملی از طریق اعطای جوایز به دارندگان سایر کارتهای بانکی که از طریق کارتخوان شرکت سداد به عنوان تابعه این بانک خریداری کنند، علاوه بر ترغیب و رضایت مشتریان، با پشتوانه آنها، عملا در مسیر توسعه سهم بازار در حوزه تعداد و مبلغ تراکنشها گام برمیدارد.
چهارم- تقویت اعتبار بانک ملی در رقابت با سایر بانکها: طرح و جشنواره پذیرنده ملی، بار دیگر جایگاه و سهم ارزشمند بانک ملی را از نظر تعداد مشتریان، تنوع خدمات و گستردگی شعب بانکی در فضای جامعه یادآوری میکند و به تقویت برند این بنگاه اقتصادی بزرگ کشور میانجامد تا شعار «اعتماد میماند»، همچنان در اذهان پذیرندگان و مشتریان ماندگار بماند.
"کسبنو"؛ کمیپن تبلیغاتی جذاب بانک تجارت از پشتیبانی مالی فروشگاههای تندمصرف
سامانه یکپارچه بیمه ملت، نماد یوز ایران در عرصه بیمه درمان!
واتس اپ چگونه درآمدزایی می کند؟
آمارها و حقایقی درباره پیام رسانهای موبایلی: از فیس بوک و تلگرام تا واتس اپ با 2.8 میلیارد کاربر
میزان تاثیر افراد مشهور بر فروش از نگاه صاحبنظران تبلیغات
اهداف تبلیغات از نظر مدل داگمار
دیدگاه ساختگرایانه اجتماعی درباره تبلیغات
نسخه جدید همراه بانک تجارت در عصر پادشاهی اپلیکیشن ها
بیمه تجارت نو: حال خوب بیماران با حذف نسخه کاغذی دارویی
آینده تبلیغات فناوری پرداخت بدون کار بانکی: بیمها و امیدهای استفاده از NFC
نقد تبلیغات اسپانسری بیمه البرز در «شب خوش»: پازل ناتمام
تحلیل و بررسی تبلیغات طرح پذیرنده ملی بانک ملی: پل ارتباطی خانواده پرداخت الکترونیک: از پذیرندگان تا مشتریان
نخستین همایش قند پارسی با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات برگزار شد/ برگزیدگان همایش قند پارسی تقدیر شدند
قند پارسی؛ گذار از طفولیت و مظلومیت به رشد و بلوغ زبان فارسی در تبلیغات
برگزیدگان پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات همزمان با برگزاری نخستین همایش «قند پارسی» تقدیر میشوند
جزییات برگزاری نخستین همایش ملی قند پارسی / اجرای طرح دیده بان زبان فارسی از اول بهمن 1402/مظلومیت زبان فارسی، تیتر رسانه ها باشد
ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات/ سعید میرشاهی عضو هیئت داوران قند پارسی شد
کتابی که فعالان تبلیغات هم باید بخوانند:"اسناد مرجع روابطعمومی"
ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها
تاثیرات نامگذاری جدید "معاونت" بر توسعه تبلیغات در ایران/ دلایل تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات
گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و اولین همایش فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی
با تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» صورت گرفت: تقدیر فعالان تبلیغات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
در اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی مطرح شد: چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
جزییات و ریز برنامه همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات ایران: از هوش مصنوعی تا ویدئومارکتینگ
۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا + ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions: پرچمدار ابتکار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات نگیرید، تعطیل می شوید: پایان کار شبکه ماهواره ای «من و تو»، بعد از 14 سال!
فهرست 28 شرکت تبلیغاتی برتر ایران 2023 / 1402 از نگاه کاربرپسندترین پلتفرم جهان در حوزه فناوری اطلاعات
گزارش تصویری تبلیغات نیوز از نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی درباره نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
کانونهای تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
برنامههای جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
برندینگ نمایشگاهی چیست: 6 نکته مهم درباره مراحل و عناصر برندینگ نمایشگاهی/ چگونه نمایشگاه فرصت برندسازی می شود؟
چرا نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، معیار رتبهبندی کانونهای تبلیغاتی است؟ / نمره منفی صدها آژانس تبلیغاتی غیرفعال در کشور / فهرست آژانسهای تبلیغاتی برتر در پاییز 1402
5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاهها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطبترین اینفلوئنسرهای 1402
تبلیغات چقدر و چگونه در زنجیره صادرات کشورها موثر است: 7 عامل تاثیرگذار کدامند؟
طیف وسیع شرکتکنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟
چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
چرا آوین افراز رکورددار و مجری "انحصاری" نمایشگاه تبلیغات است؟ / دلایل بدنامی آوین افراز و برگزاری ضعیف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نتایج تبلیغات غیرواقعی درباره "گل" و روانگردان در ایران : 52 درصد مصرفکنندگان، ۱۵ تا ۲۹ ساله هستند
تبلیغات VPN و فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم
جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها
خلاصه گزارش گردش مالی تبلیغات در سال های 2023 و 2024: سهم شرکتهای برتر، رسانههای اجتماعی و خردهفروشی، تلویزیونهای اینترنتی و موتورهای جستجو
20 واقعیت مهم: شرکتکنندگان نمایشگاهها در 2023 درباره نمایشگاهها چگونه فکر میکنند؟
بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وبسایت معتبر جهانی نمایشگاهی
آغاز به کار شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»
پنج کاربرد مهم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۳
تاثیر هوش مصنوعی بر رپرتاژ آگهی در رسانه ها
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می شود
منفعت 186 میلیون دلاری ایران از استخراج بیتکوین طی شش سال
5 تغییر جدید که اروپاییان با ورود به اکانت رسانههای اجتماعی احساس میکنند
مرگ تدریجی یک رویا اینترنت جهانی: خداحافظ!
پدر ایرانی مودم کابلی چگونه برند شد؟/ سرگذشت یک ایرانی که اینترنت را جهانی شد
اینترنت جهانی: خداحافظ / سرنوشت تبلیغات با اینترنت تکه تکه
گزارش سی ان ان: خسارات اقتصادی قطعی اینترنت در سال 2022: 25 میلیارد دلار و 114 خاموشی / اینترنت حق است نه امتیاز
رسانههای اجتماعی: حال و آینده روزنامهنگاری و تبلیغات
راهکارهای اساسی برای نظافت محوطه با استفاده از دستگاههای صنعتی (رپرتاژ آگهی)
پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)
اولتیماتوم ماسک به تایوان
دروغ فروشندگان و بازاریابان دستگاه کش لس:: معافیت یا فرار مالیاتی با خودپردازهای غیرنقدی 70 میلیون تومانی
داروگر، 95 ساله از تولد تا آستانه مرگ: چه کسی داروگر را نابود کرد؟!
ضرورت بازنگری امنیت سایبری در بانکهای بزرگ/ 74 درصدِ مدیران بانکی: حملات سایبری، بزرگترین تهدید بانکهاست
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسپلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید
جنگ هوش مصنوعی بین گوگل و بینگ: ChatGPT چگونه بر ارزش سهام آلفابت تاثیر میگذارد؟
تاثیر منفی رسانه های اجتماعی بر سلامت روان / ممنوعیت تیک تاک، تبلیغات رسانه های اجتماعی و اختلال ذهن
بهترین ایده های تبلیغاتی برای سال 1402
تاثیر تبلیغات تجارت االکترونیک: از گوگل تا آمازون
عصر جدید تبلیغ فروش اقساطی: BNPL چیست؟
تیک تاک؛ از مهمان ناخوانده تا قدرت تبلیغات؛ کاربران ماهانه: 843 میلیون نفر، استفاده و تماشای روزانه: 46 دقیقه،180 ویدئو
هزینه سالانه جرایم سایبری برای اقتصاد جهانی تا سال 2025: 10.5 تریلیون دلار
بازخوانی یک روایت 30 ساله؛ «زر» از ماکارونی تا «کام»
رفتارشناسی پژوهشگران تحقیقات بازار: ضرورت و نتایج
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
نظرات کاربران