شنبه, 08 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 795

تاریخ خبر: 1403/02/08

پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)

آسیه فروردین- فرقی نمی‌کند با هتل سروکار دارید یا فروشگاه، رستوران یا بیمارستان، اداره یا کارگاه، مدرسه یا مسجد، دانشگاه یا آسایشگاه و یا مکان‌های دیگر. هرکجا باشد و هر جایگاهی داشته باشید، اعم از مدیر، پرسنل، بازدیدکننده، مشتری، مهمان یا سِمَت دیگر، قطعا دوست دارید یک محیط تمیز را تجربه کنید و از فضای آلوده، کثبف یا دارای گردوغبار، فراری هستید. بدیهی است این موضوع برای آپارتمان یا خانه ویلایی‌تان هم کاملا صدق می‌کند. 

برای داشتن تجربه خوشایند از یک محیط صنعتی پاکیزه، تصور جارو و خاک‌انداز قدیمی بیشتر برای حس نوستالژیک و یادآوری خاطرات گذشته، بسیار مناسب است! شما برای محیط اداری، تجاری، آموزشی، صنعتی و... که وسعت، تردد و آلایندگی بیشتری از منزل یا فضاهای کوچک دارند، ناگزیرید یک جاروبرقی صنعتی داشته باشید. 

• جاروبرقی صنعتی، پرسنل شماست!

امروز یک جاروبرقی صنعتی برای نظافت کارآمد، کم‌صدا، با قدرت و سرعت مکش بالا، جزئی از پرسنل شماست! یعنی به همان اندازه که برای پیشبرد کسب‌وکارتان به منابع انسانی مجرب، متخصص و متعهد نیاز دارید، برای اینکه یک محیط پاکیزه و درخشان با صرف زمان محدود و کیفیت ماندگار، به یادگار داشته باشید، باید یک جاروبرقی صنعتی در کنارتان باشد. 

اما کدام جاروبرقی صنعتی، کارآیی، کیفیت، قیمت و فروش مناسبی دارد و چگونه می‌توانید بهترین و پرفروش‌ترین مدل جاروبرقی صنعتی در ایران را تهیه کنید؟ عجله نکنید! شما باید اطلاعات بیشتری درباره جاروبرقی صنعتی، مزایا، انواع و عوامل موثر بر فروش آن داشته باشید. کافی است چند دقیقه با ما همراه باشید تا بهترین تصمیم را متناسب با کسب‌وکارتان بگیرید.

جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتی، دستگاهی است که با استفاده از مکش زباله‌ها و جمع‌آوری آن به مخزن، در نظافت محیط و از بین بردن انواع آلودگی، گردوغبار، زباله‌های معمولی، خشک و تر، صنعتی، ساختمانی و... نقش دارد. 

به طور کلی، جاروبرقی‌های صنعتی برای حذف ذرات معلق در صنایع، نظافت سطوح صنعتی مانند کارخانه‌ها و انبارها و پاکیزگی فضاهای وسیع مانند مراکز تجاری، درمانی، رفاهی، آموزشی و... کاربرد ویژه دارند. آنها از همتایان خود یعنی جاروبرقی‌های خانگی بزرگ‌ترند. قدرت بیشتر، موتور بزرگ‌تر و داشتن سطل زباله، از ویژگی‌های آنها در مقایسه با جاروبرقی معمولی است.

• اجزا و روش کار جاروبرقی صنعتی

برای انتخاب بهترین و پرفروش‌ترین مدل جاروبرقی صنعتی، آشنایی با اجزا و روش کار آن مهم است. در این زمینه، خوب است بدانید جاروبرقی‌های صنعتی، از نظر نوع عملکرد یکسان هستند. همه آنها موتور مکنده، مخزن و فیلتر دارند اما نوع موتور، پمپ و فیلتراسیون این جاروبرقی‌ها متفاوت است. در مجموع، نازل و لوله خرطومی، چراغ هشدار انسداد لوله یا عدم مکش، سوئیچ ضدآب، گیره‌های پلاستیکی درب مخزن، موتور، مخزن فولاد ضدزنگ، لوله تلسکوپی فلزی، محل قرار گیری لوازم جانبی، برس کف و شیر تخلیه، اجزای جاروبرقی اعم از صنعتی، نیمه‌صنعتی و خانگی را تشکیل می‌دهند.

روش کار جاروبرقی‌های صنعتی به این شکل است که موتورهای مکنده از طریق مکش هوای داخل مخزن و ایجاد فشار منفی، ذرات آلاینده را به داخل مخزن می‌کشند و این ذرات از طریق فیلتر، جذب شده و این فیلترها از خروج دوباره آلاینده‌ها و ورود آنها به محیط جلوگیری می‌کنند.  

• 6 دلیل برای خرید جاروبرقی صنعتی

اگر هنوز درباره استفاده از حاروبرقی صنعتی شک دارید، مزایای زیر می‌تواند شما را متقاعد کند هرچه سریع‌تر دست به کار شوید. تعلل بیشتر، باعث می‌شود به خاطر نوسانات قیمتی بازار و صرف نیروی انسانی زیاد، هزینه بیشتری بپردازید و از زقبا عقب بمانید!

 اول: کاهش هزینه‌ نیروی انسانی و استخدام نظافتچی

 دوم: کیفیت بالا به دلیل قدرت و مکش مناسب برای جمع‌آوری آلاینده‌ها

 سوم: مدیریت زمان و انرژی برای از بین بردن انواع آلودگی

 چهارم: مشاهده گردوغبار کمتر و سلامت بهتر کارکنان 

 پنجم: نظافت همزمان زباله‌های جامد و مایع و تخلیه جداگانه آنها با کارکرد حفظ محیط زیست  

 ششم: خرابی کمتر ماشین‌آلات و افزایش عمر دستگاه‌ها با گارانتی و خدمات پس از فروش چندساله

• انواع جاروبرقی صنعتی برای کدام محیط؟

نکته مهم بعدی در انتخاب پهترین و پروفروش‌ترین مدل جاروبرقی صنعتی، شناخت انواع آن است. این جاروبرقی‌ها با توجه به ماهیت و کیفیت اجزا، اندازه، محیط مورد استفاده از نظر وسعت و نوع، میزان استفاده، کاربرد و قیمت، انواع مختلفی دارند. 

جاروبرقی تجاری یا نیمه‌صنعتی، جاروبرقی صنعتی خاک و آب‌و‌خاک، جاروبرقی صنعتی زغالی، جاروبرقی صنعتی دائم‌کار، جاروبرقی تک‌موتوره تا سه موتوره، جاروبرقی کوچک و بزرگ، جاروبرقی مسجدی، جاروبرقی هتلی و جاروبرقی کارواش، برخی از انواع جاروبرقی‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی هستند که حداقل به یکی از آنها نیاز دارید. انواع جاروبرقی‌های صنعتی از نوع سطلی هستند و مخزن آنها از جاروبرقی نیمه‌صنعتی و خانگی بزرگ‌تر است و اغلب برای مراکز بزرگ کاربرد دارد.

جاروبرقی‌ تجاری یا نیمه‌صنعتی، حذف آلودگی در فضاهای پرتردد و بزرگ مانند رستوران‌ها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، هتل‌ها، مدارس و غیره را برعهده دارد. این محصول قدرت مکش، قدرت موتور، ظرفیت تمیز کردن و حتی بازده انرژی بیشتری دارد. این جاروبرقی برای جمع‌آوری مایعات و جامدات به صورت تک‌موتوره و دو موتوره قابل استفاده است.

جارو برقی صنعتی خاک یا تک‌منظوره، تنها قابلیت جمع‌آوری گردوغبار و  مواد جامد را دارد و اغلب برای نظافت فرش، موکت، صندلی‌های سالن‌ها و خودرو و... استفاده می‌شود. در مقابل، جارو برقی آب‌وخاک یا دومنظوره، جامدات و مایعات، هر دو را جمع‌آوری می‌کند و برای نظافت سطوح سرامیکی و پسماندهای صنعتی کاربرد دارد. 

جاروبرقی صنعتی بزرگ به خاطر قدرت مکش بالا، به صورت دوموتوره یا سه‌موتوره برای نظافت محیط‌های صنعتی مانند کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی کاربرد دارد. در مقابل جاروبرقی صنعتی کوچک یا پرتابل، که بسیار سبک با قابلیت حمل آسان است، برای محیط کم‌وسعت، اداری یا حتی خانگی کاربرد دارد.

جاروبرقی صنعتی زغالی دارای الکتروموتور کولکتوری (زغالی) به صورت تقویت‌شده است و سیم‌پیچ‌‌ها و چسب قوی‌ بین آنها‌ به کار رفته است. این جاروبرقی می‌تواند تا یک‌ساعت روشن مانده، سپس خاموش شده و در بازه‌های زمانی یک‌ساعته کار کند. 

جاروبرقی صنعتی دائم‌کار برای نظافت کارخانه‌های بزرگ با برق سه‌فاز کارگاهی، با قابلیت فعالیت 24 ساعته و کارکردهای طولانی کاربرد دارد. داشتن فیلتر جلوگیری از عبور ذرات ریز، تکاننده فیلتر دستی و موتور توربینی از مزایای این جاروبرقی است.

جاروبرقی مسجدی از جمله جاروبرقی‌های صنعتی است که دارای قدرت و مکش زیاد برای جمع‌آوری زباله‌ها و گرد‌وخاک در مساجد است و خصوصا هنگام تردد بیشتر و مناسبت‌های مذهبی مانند ایام محرم برای مساجد و حسینیه‌های بزرگ کاربرد دارد. 

• پرفروش مدل‌های جاروبرقی صنعتی 

با همه اینها، پرفروش‌ترین مدل و قیمت جاروبرقی صنعتی در ایران، متناسب با محیط فعالیت متفاوت است. شما باید عوامل موثر بر فروش شامل برند سازنده (داخلی یا خارجی)، حجم مخزن، میزان ظرفیت دستگاه، سیستم فیلتراسیون و تجهیزات جانبی، تعداد موتور دستگاه و... را درنظر بگیرید. گران‌تر یا ارزان‌تر بودن مدل جاروبرقی صنعتی لزوما به معنای بهتر یا بدتر بودن نیست.

اگرچه مدل‌های جاروبرقی صنعتی در ایران متنوع هستند اما جاروبرقی‌های آلمانی و ایتالیایی و مدل‌های تولید داخل که توسط شرکت‌های معتبر ارائه‌دهنده تجهیزات نظافت صنعتی در کشور به صورت اینترنتی فروش می‌رسند، خصوصا مواردی که پمپ‌ها، موتورها و فیلترهای قوی دارند، بهتر و پرفروش‌تر از سایرین هستند. در این زمینه، نوع پمپ، نوع فیلتراسیون و چندموتوره بودن، بر قیمت جاروبرقی صنعتی تاثیرگذار است. 

در نهایت، اگر از آلودگی صوتی، فراری و به دنبال جاروبرقی صنعتی مناسب برای کسب‌وکار یا محیط فعالیت‌تان هستید، خبر خوش اینکه جدیدترین نسل جاروبرقی‌های صنعتی بی‌صدا یا کم‌صدا در کنار شما هستند. پس تهیه یک جاروبرقی صنعتی بی‌صدا با عملکرد بالا و مصرف انرژی پایین را به شما توصیه می‌کنیم.

نظرات کاربران