شنبه, 08 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 827

تاریخ خبر: 1402/09/11

مدیرکل تبلیغات در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات 1402 اعلام کرد:

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی

تبلییغات نیوز- مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سند ساماندهی تبلیغات در عرصه فضای مجازی با فرایند تسهیل گری در حال تدوین است، گفت: سهم ایران در تبلیغات در بازارهای جهانی ناچیز است. 

عباس محمدیان امرو شنبه، 11 آذر 1402 در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته  که با حضور اهالی رسانه، مسئولان دولتی و سیدعلی اعتدالی مدیرعامل شرکت آوین افراز به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه برگزار شد، گفت: ترویج تجارت و صادرات کشورمان در بازارهای جهانی نیاز به تبلیغات دارد و بازاریابی منجر به زنجیره صادرات می شود.

سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی

وی اظهار داشت: در بازارهای جهانی سهم کشورمان در تبلیغات ناچیز است و باید از ظرفیت نهادهای مختلف به‌ویژه وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت در این عرصه بهره برد.

محمدیان افزود: به این منظور، با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، تکمیل زنجیره کامل بازاریابی و صادرات برای رونق کسب و کارها پیگیری می‌شود.

10 سند تحول در تبلیغات/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: باید از تبلیغات سنتی به سمت تبلیغات هوشمند حرکت کنیم، در همین راستا سند ساماندهی تبلیغات در عرصه فضای مجازی با فرایند تسهیل‌گری در حال تدوین است. به طور کلی ۱۰ سند تحول در عرصه تبلیغات کشور وجود دارد که این امر به توانمندسازی زیرساخت های قانونی کشور و تقویت بخش خصوصی کمک خواهد کرد.

وی اظهار داشت: باید از ظرفیت هوشمندسازی در تبلیغات استفاده کرد. این امر نیازمند تامین زیرساخت‌ها و همکاری دستگاه‌های متولی و استفاده از توان مراکز علمی و پژوهشی و ابزارهای علمی و دانش بنیان است.

شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات 1402

محمدیان درباره نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته نیز گفت: این نمایشگاه با شعار "تبلیغات، تحول و رونق کسب کار" برگزار خواهد شد. همچنین در این نمایشگاه سامانه جامع تبلیغات رونمایی خواهد شد که از این پس صدور همه مجوزهای تبلیغاتی از این سامانه خواهد بود. 
 
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی د یادآور شد: معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، آشنایی با فنون نوین بازاریابی، ارتقاء سطح دانش بازاریابی و تبلیغات، حمایت از صنعت تبلیغات، شناخت تاکتیک های بازاریابی و ارتقاء فروش، آموزش تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین تحولات بین المللی تبلیغات و بازاریابی و توسعه صادرات مهمترین اهداف برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته است.
 
به گزارش ایسنا، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
 
این نمایشگاه در ۱۵ هزار متر مربع در سالن‌های ۳۵، ۳۸ ۴۰ A وB و بخشی از فضای باز برپا خواهد شد. همچنین در این نمایشگاه شرکت‌کنندگانی از کشورهای چین، ترکیه و ژاپن حضور خواهند داشت و قرار است چند هیئت بازرگانی از کشورهای عراق و افغانستان با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه‌ها و سالن‌ها با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکره شوند.
 
نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته با حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی و مشارکت شرکت‌های دانش بیان و استارتاپی، 13 تا آذرماه 1402 برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه:

  B2n.ir/s51752

نظرات کاربران