شنبه, 08 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 808

تاریخ خبر: 1402/08/06

بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وب‌سایت‌ معتبر جهانی نمایشگاهی

تبلیغات نیوز- نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در ایران  که از 13 تا 16 آذرماه 1402 برابر با 4 تا 7 دسامبر 2023، به همت گروه بین‌المللی آوین‌، در تهران برگزار می‌شود، در وب‌سایت‌ معتبر جهانی نمایشگاهی، بازتاب داشته است. 

وب‌سایت exhibitionstand.contractors به عنوان وب‌سایت اطلاع‌رسانی شرکت نمایشگاهی EXPOROAD که در امارات، قطر و ایتالیا فعال است، با اشاره به برگزاری نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در ایران و ذکر وب‌سایت شرکت آوین‌افراز www.avinholding.com به عنوان برگزارکننده نمایشگاه آورده است: 

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی یک نمایشگاه بین المللی از آژانس‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی، طراحی-استودیوها و رسانه های جمعی است. این نمایشگاه به طور کامل حوزه های صنعت تبلیغات را پوشش خواهد داد. نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران (A+M)، محیطی را فراهم می‌کند تا تمامی فعالیت‌ها با دانش روز دنیا آشنا شوند و توانایی شرکت خود را به عموم مردم نشان دهند. امروزه بسیاری از مدیران به طور قابل درک همه چیز را عینی می‌بینند و تغییرات سریع باعث تغییر قوانین بازی در بازار شده است. از سوی دیگر، فقدان مکانیزم‌های رقابتی، مانع از توسعه دانش و مهارت در فرایند بازاریابی می‌شود. 

در ادامه توضیحات این وب‌سایت جهانی نمایشگاهی آمده است: بدون شک انتقال موفقیت آمیز به دنیای تبلیغات و دانش بازاریابی نیاز به توسعه دارد. حضور در صنعت تبلیغات و بازاریابی جهانی نیازمند زبان حرفه‌ای خود، شرکت های تبلیغاتی قدرتمند، استفاده از روش‌های مختلف بازاریابی و تبلیغات، تامین بودجه برای تبلیغات و درک تمایز در بازارهای مختلف، تداوم تبلیغات، درنظر گرفتن بودجه برای تبلیغات و ارائه تبلیغات متمایز در طول چرخه زندگی محصول است. امروزه بسیاری از مدیران به طور قابل درک همه چیز را عینی می بینند و تغییرات سریع باعث تغییر قوانین بازی در بازار شده است.
شرکت نمایشگاهی EXPOROAD در وب‌سایت خود، اهداف نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در ایران را به شرح زیر ذکر کرده است:
    حمایت از صنعت تبلیغات، ارتقای کمی و کیفی صنعت
    کاهش اثرات منفی توسعه تجاری بیشتر و افزایش کارکردهای مثبت
    مقدمه‌ای برای ترویج فروش و تکنیک‌های بازاریابی
    ترویج فرهنگ بازاریابی برای موفقیت در بازارهای رقابتی و تشویق به استفاده بیشتر داخلی از ابزارهای نوین بازاریابی
    ایجاد ارتباط نزدیک بین ارائه دهندگان خدمات بازاریابی و تبلیغات و مشتریان
    آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین‌المللی و رقبای مدرن و کارآمد
    انتقال دانش فنی به منظور افزایش کمی و کیفی تولیدات داخلی و توسعه صادرات غیرنفتی.

درباره شرکت بین‌المللی نمایشگاهی EXPOROAD (مدیریت و طراحی غرفه نمایشگاهی) 
شرکت نمایشگاهی EXPOROAD که در کشورهای امارات، قطر و ایتالیا فعال است، در معرفی خود آورده است:: EXPOROAD در سال 2006 با ارائه طراحی و ساخت غرفه در امارات تاسیس شد. طراحی غرفه نمایشگاهی بخش عمده‌ فعالیت ما و یک خدمت ضروری است که «دست به دست هم» با قابلیت‌های تولید داخلی پیش می‌رود. در EXPOROAD، تیم اختصاصی خود را از طراحان غرفه نمایشگاهی مجرب داریم که چشمان دقیقی برای جزئیات و میل شدیدی به نوآوری دارند در حالی که همه‌چیز را عملی، دست یافتنی و در حد بودجه شما نگه می‌دارند.

بخشی از موفقیت به توانایی تیم طراحی برای برگرداندن طرح‌ها، معمولا کمتر از 24 ساعت و گاهی بسیار سریع‌تر مربوط می‌شود. این چرخش سریع طرح‌ها این اطمینان را می‌دهد که به کدام سمت می‌روید و مهم‌تر از آن، هزینه‌ها چقدر است. پیشنهادها رایگان و شامل پیشنهاد همه‌جانبه است. تیم طراحی ما، طرح‌های ابعادی دقیق را تولید کرده و آنها را با تصاویر، ارزیابی ریسک، بیانیه‌های روش و گواهی‌ بیمه که توسط برگزارکنندگان غرفه‌های نمایشگاهی در رویدادهای امروز موردنیاز است، ارائه می‌کنند.
 

گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات، به مدت چهار روز (13 تا 16 آذرماه 1402)، از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به همت شرکت آوین‌افراز برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر:

 B2n.ir/r59848

نظرات کاربران