شنبه, 08 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 830

تاریخ خبر: 1403/02/08

جشن تولد 19 سالگی مهم ترین رویداد نمایشگاهی تبلیغات کشور

افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران

تبلیغات نیوز- نخستین روز نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته در حالی برگزار شد که در همان روز نخست، شاهد رقابت جذاب و همزیستی مسالمت آمیز برندهای مطرح حوزه تبلیغات بودیم. 

به گزارش اختصاصی تبلیغات نیوز، بازدیدکنندگان در روز اول نمایشگاه با توجه به تخصصی بودن نمایشگاه و همزمانی برگزاری نمایشگاه شیلات و آبزیان و نمایشگاه اوراسیا، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران استقبال خوبی از نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی داشته اند.

در بین شرکت کنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، آژانس های تبلیغاتی معتبر، کنسرسیوم تبلیغات محیطی، شرکت های تحقیقات بازار، برخی پلتفرم ها و استارتاپ های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ، شرکت های دانش بنیان و شرکت های طراحی، چاپ و نشر انواع اقلام تبلیغاتی خصوصا سالنامه و سررسیدها حضور دارند.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی و بازاریابی، دوشنبه ۱۳ آذرماه، با حضور ملایری و مفیدی اعضای هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، محمدیان مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان و مقامات در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.

به گفته دکتر سید علی اعتدالی، رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تبلیغات، برند سازی و زنجیره صادرات و مدیرعامل گروه بین المللی آوین افراز به عنوان مجری نمایشگاه، شرکت ها و نمایندگی کشورهای چین، ژاپن و ترکیه نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
 

اعتدالی با اشاره به اینکه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت برپا شده، برترین شرکت ها در حوزه های صنعت تبلیغات و بازاریابی، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.

اعتدالی درباره کالاها، محصولات و خدمات حاضر در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: در نوزدهمین نمایشگاه  تبلیغات و بازاریابی، انواع کالاها و خدمات عمومی و تخصصی، رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری ، نوشتاری و گفتاری)، فن آوری اطلاعات، تبلیغات محیطی، محاطی، دیجیتالی و رایانه ای، تبلیغات کالاهای صادراتی، برندهای تجاری و تبلیغاتی حضور دارند.

وی افزود: روابط عمومی سازمان ها و مراکز اطلاع رسانی، فعالیت های بازاریابی و تحقیق در بازار، تکنیک های بازاریابی و پیشبـرد فروش، ارتقاء فـروش، چـاپ و خدمات دیجیتالی، ماشین های چاپ الکترونیکی، تجهیزات و مواد اولیه، طراحی بسته بندی، طراحی و ایده پردازی، تکنولوژی نور پردازی، رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات، ماشین آلات لیزری، تجهیزات و خدمات صوتی، تصویری، سینمایی و عکاسی و ماشین های تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه دیگر بخش های شرکت کننده در نمایشگاه هستند.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه با بیان اهداف نمایشگاه گفت: معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای حفظ بازارهای صادراتی، آشنایی با فنون نوین بازاریابی، ارتقاء سطح دانش بازاریابی و تبلیغات، حمایت از صنعت تبلیغات، شناخت تاکتیک های بازاریابی و ارتقای فروش، آموزش تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین تحولات بین المللی تبلیغات و بازاریابی و توسعه صادرات، مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.

به گفته اعتدالی، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است چند هیات بازرگانی از كشور های عراق و افغانستان با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از غرفه ها و سالن ها، با شركت های ایرانی وارد مذاكره شوند.

در این نمایشگاه که با شعار «تبلیغات، تحول و رونق کسب کار» برپا شده، سامانه جامع تبلیغات کالاهای تولیدی و صادراتی نیز رونمایی شد. بر این اساس، از این پس صدور مجوزهای تبلیغاتی از طریق این سامانه انجام می شود. 

 برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و برگزاری چند کارگاه آموزش با موضوعات مختلف از جمله هوش مصنوعی در تبلیغات، نقش برند در ارتباطات، تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش،از جمله برنامه های جانبی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی و زنجیره صادرات است.

 این نمایشگاه در ۱۵ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی با حضور شرکت های خارجی از کشورهای چین، ترکیه و ژاپن برپا شده است. از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه، حضور شرکت‌های مختلف از همه استان‌ها و شهرستان‌ها و پرداختن به موضوع بازاریابی تا زنجیره صادرات است. همچنین، برگزاری دوره‌های آموزشی و پنج کارگاه تخصصی از بخش‌های مختلف این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه، محصولات و خدمات متنوع در موضوعات تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتال، هدایای تبلیغاتی، علائم تبلیغاتی، ایده‌پردازی، ماشین‌های چاپ، ماشین‌های لیزر، خدمات طراحی و چاپ، ارتقای فروش و تکنیک‌های بازاریابی، خدمات و تجهیزات نمایشگاهی و غیره عرضه شده است.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی و بازاریابی، از 13 تا 16 آذرماه 1402 به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

 

 لینک کوتاه

  B2n.ir/z91528

نظرات کاربران