شنبه, 08 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 612

تاریخ خبر: 1398/10/21

قائم مقام نمایشگاه کتاب: اگر با اسپانسر خاصی به توافق نرسیم،‌ برای تبلیغات در مصلی، مزایده‌ برگزار می کنیم

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران از اتمام تغییرات در آیین‌نامه نمایشگاه خبرداد و گفت: اگر در بحث تبلیغات با اسپانسر خاصی به توافق نرسیم،‌ برای تبلیغات در مصلی مزایده‌ای برگزار خواهیم کرد.

به گزارش تبلیغات نیوز، قادر آشنا قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به تغییرات در آیین‌نامه نمایشگاه کتاب تهران گفت: ما خوشبختانه در روند اصلاح آیین‌نامه و شیوه‌نامه‌های نمایشگاه کتاب تهران پیشرفت خیلی خوبی داشتیم، ظرف دو هفته آینده ما آیین‌نامه را نهایی کرده و ثبت‌نام‌ها را آغاز خواهیم کرد. اکنون نیز کار آیین‌نامه تمام شده اما باید در جلسه شورای سیاست‌گذاری تایید شود.

وی ادامه داد: چرخ اجرایی نمایشگاه می‌چرخد و برنامه‌های کمیته‌ها مشخص شده است،‌ البته ما امسال  یک ماه زودتر از سال‌های گذشته اقدام به بازخوانی آیین‌نامه کرده‌ایم،‌ البته باز هم عقب هستیم و باید از شهریور ماه شروع می‌کریم. که ملاحظات موجود اجازه آن را نداد.

وی با اشاره به برنامه کشور ترکیه برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان مهمان ویژه گفت:‌ جلساتی به صورت مرتب برگزار شده و با رایزن فرهنگی ایران در ترکیه نیز مذاکراتی داشته‌ایم‌‌، ترکیه نیز در حال تدارک برنامه‌های خود است.

آشنا تصریح کرد:‌ کمیته تبلیغات نمایشگاه نیز فعالیت خود را آغاز کرده است،‌ تاکنون 5 جلسه برگزار شده و با چند اسپانسر نیز گفت‌وگو کرده‌ایم، اگر به جمع‌بندی خوبی با یکی از این اسپانسرها نرسیم،‌ در پایان دی ماه برای تبلیغات محیطی و اغذیه‌فروشی‌ها مزایده برگزار می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظرات کاربران