محمد دادکان که در برنامه ورزش و مردم حضور یافته بود، ضمن بیان این مطلب درباره اینکه انتظار میرفت برای انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام حضور کند، گفت: من نظامم را دوست دارم، پایبند به اصول دین هستم و از همه مهمتر مردم را دوست دارد. من حرفی نمیزنم که خلاف واقعیت باشد. من چهار سال و سه ماه رئیس فدراسیون بودم و الان هم شرایط برای کاندیدا شدن فراهم نبود. وقتی میبینیم دخالت و انتخابها سلیقهای است و نه براساس معیارهای بینالمللی و نه توانایی، من بیایم بگویم کاندیدا میشوم؟!
به گزارش تبلیغات نیوز، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تاج گفت وزارت ورزش به من اجازه نمیدهد کیروش بماند
وی ادامه داد: واقعیت امر این است که در تمام دنیا چرخاندن فوتبال از یک دبستان راحتتر است. در کشور ما به خاطر اینکه جاهای مختلف در فوتبال دخالت میکنند کار دشوار است. مدیریت نتوانسته فوتبال را بچرخاند و در اختیار بوده است و فشارهای بیرون از فدراسیون در تصمیمات مدیریت فوتبال تأثیرگذار بوده است. آقای تاج کارش دشوار بوده است در بعضی جاها موفق بوده است و در بعضی جاها هم موفق نبوده است. قبل از اینکه کیروش برود من با او صحبت کردم که نگذارید او برود، تاج گفت تصمیم من این است که کیروش بماند، ولی وزارت ورزش این اجازه را به من نمیدهد. کیروش رفت هزینههای ما بیشتر شد و نفر بعد آمد نتوانست کار کند. چندین برابر هم پول دادیم هم به ویلموتس دادیم و … . باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است. ما نمیتوانیم بگوییم که همهاش کار تاج و فدراسیون بوده است. سؤال من این است که الان مربی تیم ملی را چه کسی آورده است؟
نوع انتخاب اسکوچیچ برای مردم ایجاد شبهه کرده است
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره این موضوع که بعد از صحبت از حضور قلعهنویی و دایی و انتخاب مربی ایرانی، اسکوچیچ بهعنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، اظهار کرد:
آقای اسکوچیچ مربی است که امتحانش را پس داده و موفق بوده است. اگر الان او را تخطئه کنم، خودم را تخطئه کردهام. من از موفقیت او لذت میبرم. او در هر تیمی که بوده از ملوان تا صنعت نفت آبادان نشان داده فوتبال را میفهمد و در جهت پیشرفت فوتبال در کشور ما به نوعی زحمت کشیده است، ولی نوع انتخاب برای مردم ایجاد شبهه کرده است، چون تا قبل از اینکه او بهعنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود میگفتند مربی تیم ملی ایرانی است.
ابتدا با باشگاه سپاهان مذاکره میکردند، بعد سراغ قلعهنویی میرفتند
پیشکسوت فوتبال ایران خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال مگر میتواند با مربی ایرانی صحبت کند؟ فدراسیون از ابتدا باید با باشگاه سپاهان صحبت میکرد، نه اینکه ابتدا با قلعهنویی صحبت کند و بعد از آن باشگاه سپاهان مخالفت کند. بنایشان بر این بوده که وقت را بگذرانند تا انتخابشان را بکنند. شما در حالی با مربی صحبت میکنید که باشگاهاش خبر ندارد. علی دایی برای فوتبال ما خیلی زحمت کشیده است و میتوانم بگویم مانند مهدویکیا، کریمی، هاشمیان و باقری برند فوتبال ماست. چرا با وجود مشکلاتی که همه ما میدانیم علی دایی دارد، از او بهعنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی یاد میکنیم؟! اول مشکلات او را حل کنیم، بعد اسم او را بیاوریم. حالا که به اسم اسکوچیچ رسیدیم چرا کسی نمیآید بگوید که ما با این پارامترها و دلایل او را بهعنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کردیم، چرا الان هیچ کس حرفی نمیزند؟
ما با مردم روراست نیستیم و صادقانه برخورد نمیکنیم
وی در این باره که کسی نمیپذیرفت در شرایطی که رئیس فدراسیون فوتبال مشخص نیست، هدایت تیم ملی را بر عهده میگرفت، خاطرنشان کرد: میشد برای دو بازی با کامبوج و هنگکنگ که به راحتی شش امتیاز میگیریم، وحید هاشمیان سرمربی میشد و سپس دو ماه و نیم برای انتخاب سرمربی فرصت داشتند. ما با مردم روراست نیستیم و صادقانه برخورد نمیکنیم.
به جای تأیید اساسنامه دلالی کردند!
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره اشکالات اساسنامه این فدراسیون گفت: این اساسنامه، اساسنامه مندرآوردی وزارت ورزش است. در جلسه تأیید بندهای اساسنامه حضور داشتم، اعتراض کردم و مرا به جلسات بعدی دعوت نکردند. افرادی که در این نشست بودند، به نفع ورزش و فوتبال کار نکردند و به نوعی دلالی کردند. نمیدانم چرا اینها گفته نمیشود. پیشتر در اساسنامه باشگاههای قهرمان لیگ برتر و جام حذفی برای ریاست فدراسیون رأی میدادند، اما الان ۳۴ باشگاه رأی میدهند.
دو مدیر را تهدید کرده بودند که اگر به فلان شخص رأی ندهند به آنها بودجه نمیدهند!
دادکان با بیان اینکه معاون اجتماعی رئیس جمهور در این جلسه حضور داشت، در ادامه تصریح کرد: من با دو مدیر صحبت کردم که گفتند به ما فشار آوردند که به فلان نفر رأی دهیم، وگرنه گفتهاند که به باشگاه ما بودجه ندهند. اینها خلاف نظام است؟ تعداد باشگاههای دارای رأی از تعداد هیئتهای فوتبال بیشتر است. اینجا قدرت وزارت ورزش و جوانان بالا میرود، چون باشگاههای ما دولتی هستند.
وزارت ورزش که نباید سرمربی تیم ملی، نایب رئیس و دبیر فدراسیون را انتخاب کند
وی با بیان اینکه مدیران وقت وزارت ورزش و جوانان یک ریال هم به فدراسیون او پول ندادند، درباره تنشهای ایجاد شده با سازمان تربیت بدنی اظهار داشت: تنشها زیاد شد، چون فراموش کردیم چه کسی هستیم و چه جایگاهی داریم. اگر کسی یادش نرود چه کسی بوده و از کجا آمده، فساد ایجاد نمیشود و اخلاق از بین نمیرود. کار وزارت ورزش این است که کارهای کلان ورزش را انجام دهد. نه اینکه سرمربی تیم ملی یا نایب رئیس و دبیر فدراسیون را تعیین کند.
افرادی که برای ریاست فدراسیون ثبتنام کردهاند، میتوانند ماهی یک میلیارد برای فوتبال پول بیاورند؟
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال، این رشته را وارداتی دانست و افزود: من شقالقمر نکردم، اما پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای فدراسیون بعدی گذاشتیم و ساختمانهای استقلال و پرسپولیس را خریدیم. این فدراسیون را که ۶۰ میلیارد تومان میارزد، ما خریداری کردیم. افرادی که برای ریاست فدراسیون ثبتنام کردهاند، میتوانند ماهی یک میلیارد برای فوتبال پول بیاورند؟ چون این رشته ماهی یک میلیارد تومان پول میخواهد.
از نامزدهای ریاست فدراسیون بپرسید در وجود خود چه دیدهاید که نامزد شدهاید
«در دنیا میگویند دانش، تخصص، تجربه و مقبولیت اجتماعی برای ریاست مهم است، اما در کشور ما این موضوع رعایت نمیشود.»، دادکان ضمن بیان این جمله گفت: ما یک فاکتور به چهار عامل قبلی اضافه کردیم به نام تکلیف. تکلیف معنایی ندارد. آقایان میگویند به من تکلیف شد که ثبتنام کنم. من وقتی دانش، تجربه، تخصص و مقبولیت ندارم، ثبت نام نمیکنم. آیا شما ثبتنام میکنید که اسمت را بگویند؟ از این نامزدها بپرسید در وجود خودتان چه دیدهاید که نامزد شدهاید.
فیفا معمولاً به قوانین کشورها احترام میگذارد
دادکان با اشاره به احترام فیفا به قوانین داخلی کشور، از جمله قانون منع بکارگیری بازنشستگان خاطرنشان کرد: فیفا معمولاً به قوانین کشورها احترام میگذارد. پس از ما، کمیته انتقالی تغییراتی در اساسنامه ایجاد کرد و باید به فیفا ارسال میشد که بخشی از آن فرستاده شد. اساسنامه در زمان کفاشیان ارسال نشد که گفتند ارسال و تأیید شد. الان هم تغییراتی به وجود آمده و ۳۴ باشگاه حق رأی در انتخابات ریاست فدراسیون دارند.
فیفا قانون بازنشستگی و حد ۶۵ سال را ندارد
وی ادامه داد: الان به جای هیئتهای فوتبال استانها، وزارت ورزش رأی اول را دارد. این تغییرات برای بهبود فوتبال بوده است؟ فیفا قانون بازنشستگی و حد ۶۵ سال را ندارد. رئیس پیشین فیفا ۷۵ ساله بود. این مسائل باید در فوتبال حل شود، نه خارج از فدراسیون. بازرسی کل کشور باید اساسنامه را بررسی کند.
خیلی راحت درآمدزایی میکردیم
دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در این باره که درآمدزایی این فدراسیون چگونه است، گفت: خیلی راحت. درباره زمان خودم صحبت میکنم. ما برای چند بازی ملی هیچ اسپانسری نمیگرفتیم. یعنی اسپانسر داشتیم، اما روی سینه نمیگذاشتیم. ما شرکت ایرانول را آوردیم که اسپانسر فدراسیون باشد. ۲۰ روز مانده تا جام جهانی همه کار خود را کرده بودیم و ۸۰۰ میلیون هم از پوما گرفتیم تا اسپانسر ما شود. در فوتبال، از جوراب تا کلاه میتوان پول درآورد.
چرا به اظهارات مجیدی رسیدگی نمیشود؟
دادکان با اشاره به وضعیت نامشخص درآمد ناشی از تبلیغات محیطی اظهار داشت: تبلیغات دور زمین در چندن سال اخیر چه شده است؟ چه کسی بررسی کرد؟ مربی جوانی مانند فرهاد مجیدی به استقلال میآید تا با عشق کار کند. او گفت قوه قضاییه ببیند در تلفن همراه من، چه اتفاقات مالی افتاده است؟ من میگویم باید به این اتفاقات رسیدگی شود.
به رویانیان گفتم یحیی را برکنار نکن او آیندهدار است
دادکان با اشاره به مشکلات پرسپولیس با یحیی گلمحمدی گفت: چند سال پیش که گلمحمدی سرمربی پرسپولیس بود، به مدیرعامل وقت باشگاه گفتم این کار را نکن، چون یحیی آیندهدار است. او میگوید وقتی ما چیزی نداریم، چرا در بوق و کرنا میگوییم داریم؟ یکی نیست از بالا بگوید پرسپولیس چند سال است بدهکار است. زمانی که عضو افتخاری هیئتمدیره پرسپولیس بودم، خطیب (مدیرعامل وقت باشگاه) وامی گرفت که پس نداد. ما فرم مربوطه را امضا نکردیم و او به جای امضای ما خط کشیده بود.
چه اتفاقی افتاده که که استقلال و پرسپولیس هر کدام ۱۰۰ میلیارد تومان بدهکار هستند؟!
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: بانک تجارت گفت اعضای هیئت مدیره باید بدهی باشگاه را پرداخت کنند. پرسپولیس بدهکار است، این مبلغ را از باشگاه بگیرید. چه اتفاقی در مدیریتها افتاده که استقلال و پرسپولیس هر کدام ۱۰۰ میلیارد تومان بدهکار هستند؟! وقتی دو مربی جوان و مبادی آداب میآوریم، چرا باید تحت فشار قرار بگیرند. آنها چند درصد از وقت خود را میتوانند به مسائل فنی و نیز سایر مسائل اختصاص دهند؟
اگر برای استقلال و پرسپولیس ساختمان نمیخریدیم الان کارهای آنها پشت ماشین انجام میشد!
دادکان با انتقاد از وضعیت مدیریتی سرخابیهای پایتخت تصریح کرد: چه کسی گفته شما مدیرعامل باشید، وقتی نه اعتباری در جامعه دارید که پولی بگیرید و نه اینکه پولی بیاورید. اگر نمیتوانید کار کنید، بروید! اگر این دو باشگاه در زمان ما خریداری نمیشد، مانند زمان علی پروین، کارهای آنها پشت ماشین انجام میشد. به نامزدان ریاست فدراسیون فوتبال میگویم اگر در خودت توانایی نامزدی ریاست میبینی، روی خصوصیاتت پافشاری کن. ۵۰ درصد فوتبال ما ضعیف شده و اگر نمیتوانی، آن را بدتر نکن.
خصوصیاتی را که ما برای کاندیداها میگوییم در بالادستیهای آنها هم وجود ندارد
دادکان درباره اینکه نسخه موقت برای فوتبال ایران چیست و چه توصیهای برای رئیس آینده فدراسیون فوتبال دارد، گفت: باید انتخابات را جامع و مردمپسند برگزار کنند. از ۹ نفری که کاندیدا شدهاند میخواهم ببینند خصوصیات یک رئیس فدراسیون فوتبال را دارند؟ میتوانند به فوتبال پول بیاورند؟ دانش، تخصص و تجربه و مقبولیت عمومی دارند؟ و اگر این خصوصیات را ندارند چرا آمدهاند؟ واقعاً چرخاندن فوتبال ما کار سختی است و آدمهایی که کاندیدا شدهاند فکر کنند که در یک دوره چهار ساله میتوانند این بار فوتبال را حمل کنند و اگر نمیتوانند، شرایط فوتبال را از این بدتر نکنند. این حرفهایی را که میزنیم کسی گوش نمیدهد، چون خصوصیاتی را که ما برای کاندیداها میگوییم در بالادستیهای آنها هم وجود ندارد.
منبع: پارس فوتبال
"کسبنو"؛ کمیپن تبلیغاتی جذاب بانک تجارت از پشتیبانی مالی فروشگاههای تندمصرف
سامانه یکپارچه بیمه ملت، نماد یوز ایران در عرصه بیمه درمان!
واتس اپ چگونه درآمدزایی می کند؟
آمارها و حقایقی درباره پیام رسانهای موبایلی: از فیس بوک و تلگرام تا واتس اپ با 2.8 میلیارد کاربر
میزان تاثیر افراد مشهور بر فروش از نگاه صاحبنظران تبلیغات
اهداف تبلیغات از نظر مدل داگمار
دیدگاه ساختگرایانه اجتماعی درباره تبلیغات
نسخه جدید همراه بانک تجارت در عصر پادشاهی اپلیکیشن ها
بیمه تجارت نو: حال خوب بیماران با حذف نسخه کاغذی دارویی
آینده تبلیغات فناوری پرداخت بدون کار بانکی: بیمها و امیدهای استفاده از NFC
نقد تبلیغات اسپانسری بیمه البرز در «شب خوش»: پازل ناتمام
تحلیل و بررسی تبلیغات طرح پذیرنده ملی بانک ملی: پل ارتباطی خانواده پرداخت الکترونیک: از پذیرندگان تا مشتریان
نخستین همایش قند پارسی با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات برگزار شد/ برگزیدگان همایش قند پارسی تقدیر شدند
قند پارسی؛ گذار از طفولیت و مظلومیت به رشد و بلوغ زبان فارسی در تبلیغات
برگزیدگان پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات همزمان با برگزاری نخستین همایش «قند پارسی» تقدیر میشوند
جزییات برگزاری نخستین همایش ملی قند پارسی / اجرای طرح دیده بان زبان فارسی از اول بهمن 1402/مظلومیت زبان فارسی، تیتر رسانه ها باشد
ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات/ سعید میرشاهی عضو هیئت داوران قند پارسی شد
کتابی که فعالان تبلیغات هم باید بخوانند:"اسناد مرجع روابطعمومی"
ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها
تاثیرات نامگذاری جدید "معاونت" بر توسعه تبلیغات در ایران/ دلایل تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات
گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و اولین همایش فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی
با تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» صورت گرفت: تقدیر فعالان تبلیغات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
در اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی مطرح شد: چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
جزییات و ریز برنامه همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات ایران: از هوش مصنوعی تا ویدئومارکتینگ
۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا + ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions: پرچمدار ابتکار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات نگیرید، تعطیل می شوید: پایان کار شبکه ماهواره ای «من و تو»، بعد از 14 سال!
فهرست 28 شرکت تبلیغاتی برتر ایران 2023 / 1402 از نگاه کاربرپسندترین پلتفرم جهان در حوزه فناوری اطلاعات
گزارش تصویری تبلیغات نیوز از نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی درباره نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
کانونهای تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
برنامههای جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
برندینگ نمایشگاهی چیست: 6 نکته مهم درباره مراحل و عناصر برندینگ نمایشگاهی/ چگونه نمایشگاه فرصت برندسازی می شود؟
چرا نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، معیار رتبهبندی کانونهای تبلیغاتی است؟ / نمره منفی صدها آژانس تبلیغاتی غیرفعال در کشور / فهرست آژانسهای تبلیغاتی برتر در پاییز 1402
5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاهها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطبترین اینفلوئنسرهای 1402
تبلیغات چقدر و چگونه در زنجیره صادرات کشورها موثر است: 7 عامل تاثیرگذار کدامند؟
طیف وسیع شرکتکنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟
چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
چرا آوین افراز رکورددار و مجری "انحصاری" نمایشگاه تبلیغات است؟ / دلایل بدنامی آوین افراز و برگزاری ضعیف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نتایج تبلیغات غیرواقعی درباره "گل" و روانگردان در ایران : 52 درصد مصرفکنندگان، ۱۵ تا ۲۹ ساله هستند
تبلیغات VPN و فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم
جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها
خلاصه گزارش گردش مالی تبلیغات در سال های 2023 و 2024: سهم شرکتهای برتر، رسانههای اجتماعی و خردهفروشی، تلویزیونهای اینترنتی و موتورهای جستجو
20 واقعیت مهم: شرکتکنندگان نمایشگاهها در 2023 درباره نمایشگاهها چگونه فکر میکنند؟
بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وبسایت معتبر جهانی نمایشگاهی
آغاز به کار شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»
پنج کاربرد مهم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۳
تاثیر هوش مصنوعی بر رپرتاژ آگهی در رسانه ها
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می شود
منفعت 186 میلیون دلاری ایران از استخراج بیتکوین طی شش سال
5 تغییر جدید که اروپاییان با ورود به اکانت رسانههای اجتماعی احساس میکنند
مرگ تدریجی یک رویا اینترنت جهانی: خداحافظ!
پدر ایرانی مودم کابلی چگونه برند شد؟/ سرگذشت یک ایرانی که اینترنت را جهانی شد
اینترنت جهانی: خداحافظ / سرنوشت تبلیغات با اینترنت تکه تکه
گزارش سی ان ان: خسارات اقتصادی قطعی اینترنت در سال 2022: 25 میلیارد دلار و 114 خاموشی / اینترنت حق است نه امتیاز
رسانههای اجتماعی: حال و آینده روزنامهنگاری و تبلیغات
راهکارهای اساسی برای نظافت محوطه با استفاده از دستگاههای صنعتی (رپرتاژ آگهی)
پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)
اولتیماتوم ماسک به تایوان
دروغ فروشندگان و بازاریابان دستگاه کش لس:: معافیت یا فرار مالیاتی با خودپردازهای غیرنقدی 70 میلیون تومانی
داروگر، 95 ساله از تولد تا آستانه مرگ: چه کسی داروگر را نابود کرد؟!
ضرورت بازنگری امنیت سایبری در بانکهای بزرگ/ 74 درصدِ مدیران بانکی: حملات سایبری، بزرگترین تهدید بانکهاست
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسپلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید
جنگ هوش مصنوعی بین گوگل و بینگ: ChatGPT چگونه بر ارزش سهام آلفابت تاثیر میگذارد؟
تاثیر منفی رسانه های اجتماعی بر سلامت روان / ممنوعیت تیک تاک، تبلیغات رسانه های اجتماعی و اختلال ذهن
بهترین ایده های تبلیغاتی برای سال 1402
تاثیر تبلیغات تجارت االکترونیک: از گوگل تا آمازون
عصر جدید تبلیغ فروش اقساطی: BNPL چیست؟
تیک تاک؛ از مهمان ناخوانده تا قدرت تبلیغات؛ کاربران ماهانه: 843 میلیون نفر، استفاده و تماشای روزانه: 46 دقیقه،180 ویدئو
هزینه سالانه جرایم سایبری برای اقتصاد جهانی تا سال 2025: 10.5 تریلیون دلار
بازخوانی یک روایت 30 ساله؛ «زر» از ماکارونی تا «کام»
رفتارشناسی پژوهشگران تحقیقات بازار: ضرورت و نتایج
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
نظرات کاربران